  • 1. Data: 2010-11-30 22:19:43
    Temat: platnosci zus - sesje elixir
    Od: noname <n...@n...pl>

    Czy kiedykolwiek sesje elixiru do platnosci zus dzialaly w soboty
    (glownie interesuje mnie 2004 rok)? zus twierdzi ze pieniadze wplynely 1
    dzien po terminie, tymczasem ten 1 dzien po to byla sobota, wiec moim
    zdaniem pieniadze musialy wplynac w piatek na konto zus, a ze juz
    przetwarzali to pozniej (w sobote) to inna sprawa.

  • 2. Data: 2010-11-30 22:40:14
    Temat: Re: platnosci zus - sesje elixir
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 30 Lis, 23:19, noname <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > zdaniem pieniadze musialy wplynac w piatek na konto zus, a ze juz
    > przetwarzali to pozniej (w sobote) to inna sprawa.

    Raczej zleciles przelew w sobote, a ZUS zaksiegowal w poniedzialek z
    data waluty, czyli sobotnia... Sesje nie sa realizowane w sobote...

    MK

  • 3. Data: 2010-12-01 07:58:37
    Od: noname <n...@n...pl>

    W dniu 2010-11-30 23:40, MK pisze:

    > Raczej zleciles przelew w sobote, a ZUS zaksiegowal w poniedzialek z
    > data waluty, czyli sobotnia... Sesje nie sa realizowane w sobote...

    wplata zostala dokonana w poniedzialek a zaksiegowana przez zus w
    sobote, piec dni pozniej, co moim zdaniem jest niemozliwe technicznie,
    bo w soboty nie ma sesji elixiru, wiec w sobote zus nie mogl dostac
    pieniedzy (ale chcialem sie upewnic, czy na pewno nie bylo zadnych sesji
    eleixiru w soboty w przeszlosci - w koncu kiedys byly tez soboty
    pracujace ;) )