  • Data: 2007-10-02 22:34:07
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Oct 2007 23:56:45 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > Cos za duzo tych "przy okazji", bo jednak musi mi wyniesc komputer i "przy
    > okazji" ukrasc telefon. Nie bawie sie w fantaste.

    Wszystkie takie przypadki wydają się nieprawdopodobne, dopóki się nie
    zdarzą. Ja kilka włamań w pracy miałem, do mieszkań sąsiadów i znajomych
    tez włamania były, więc wcale włamania nie uważam za coś
    nieprawdopodobnego.

    > Nie wszyscy tez mysla o tym, ze z domu moze zostac wyniesiony komputer,
    > telefon i od razu zlodziej zaloguje sie do mbanku. Fantastyke pisal Lem, nie
    > bede z nim rywalizowal. Masz jakis link, ktory mowi o tym, ze takie cos sie
    > wydarzylo ? Jezeli tak, poprosze. Moze raz na 10 lat cos takiego bylo, ale i
    > w to watpie.

    Twoje pieniądze, Twój problem.
    Hakerzy opracowują i rozpowszechniają rozmaite keyloggery żeby
    przechwycić czyjeś hasła, a Ty piszesz, że nic by Ci to nie
    przeszkadzało, gdyby ktoś znał hasło do Twojego konta w banku.
    Jeśli tak jest faktycznie, to możesz nawet tutaj publicznie podać login
    i hasło do swojego konta w banku.

    > Zalozmy, ze jest 5 kont i 2,3 domownikow. Do tego kazdy ma kilka KK, to masz
    > kilkanascie loginow po min. 8 cyfr. Ja pamietam z piec. Niestety, 15-20
    > loginow nie dam rady.

    Całkiem nie rozumiem, dlaczego musisz pamiętać loginy i hasła i PIN-y
    całej rodziny?
    Ja pamiętam swoje, a pozostali domownicy sami pamiętają swoje.

    > Jakies sugestie, jak powinienem to robic, tzn. jak Ty
    > bys to zrobil ? Komputer nie. Kartka ? Moga ukrasc.

    Są różne sposoby, Google przyjacielem Twoim.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof