  • Data: 2007-10-03 15:50:33
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:fduhen$e37$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wszystkie takie przypadki wydają się nieprawdopodobne, dopóki się nie
    > zdarzą. Ja kilka włamań w pracy miałem, do mieszkań sąsiadów i znajomych
    > tez włamania były, więc wcale włamania nie uważam za coś
    > nieprawdopodobnego.

    Zginal tel. i komp ?

    > Jeśli tak jest faktycznie, to możesz nawet tutaj publicznie podać login
    > i hasło do swojego konta w banku.

    A to tutaj sa zlodzieje ??? Nie sadze. Wiec po co im to ? A tak powazniej,
    mowie o sytuacji zwiazanej z kradzieza kompa - a Ty o upublicznianiu danych
    ot tak sobie.

    > Całkiem nie rozumiem, dlaczego musisz pamiętać loginy i hasła i PIN-y
    > całej rodziny?

    Moze dlatego, ze nie wierze w teorie spisku w rodzinie i robie to, czego oni
    nie uwazaja za ciekawe ? Ulatwiam im zycie. Jezeli zona chce sobie kupic cos
    dla siebie i zaplacic ze swojego konta, bo akurat tam sa dostepne srodki, to
    mam jej odmowic i kazac zrobic samej, bo "to nie moj login i pass" ? ;/

    > Ja pamiętam swoje, a pozostali domownicy sami pamiętają swoje.

    Jak ma sie jedno konto, to nie problem. Ponawiam pytanie: masz 5 kont, 5
    KK - sam - jak pamietasz hasla ?

    > Są różne sposoby, Google przyjacielem Twoim.

    Nie moge, bo hackerzy juz o tym wiedza, wiec co mi da google. Masz jakis
    inny, "domowy" sposob ? Daj na priv, obiecuje, ze nikomu nie powiem ;]

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl