  • Data: 2007-10-04 04:27:28
    Temat: Re: Logowanie do mbanku [opera, ff]
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 4 Oct 2007 00:27:44 +0200,
    osoba podpisana: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>
    napisała:
    [...]
    > Uważam, że o wiele bardziej prawdopodobne jest, że ktoś obcy skorzysta z
    > mojego komputera, niż że złapię keyloggera.
    > Wystarczy, ze syn zaprosi kolegów żeby sobie wspólnie pograć, a oni w
    > ramach eksperymentów przeleją wszystkie oszczędności na konto zakładu
    > energetycznego.

    Przy obecnych cenach komputerów, to ja jednak raczej kupiłbym synowi
    "dedykowany" komputer. Nie robisz tak ? To masz dość wybiórcze podejście
    do bezpieczeństwa.

    > Albo inna sytuacja: awaria komputera, komputer nie chce się zabootować
    > (nikt takiej ewentualności nie może wykluczyć).
    > Oddaję komputer do jakiegoś serwisu, ktoś tam przywraca komputer do
    > życia i przy okazji ma nieograniczony dostęp do wszystkich moich
    > oszczędności.

    I tu spokojnie można zakład pozwać o odszkodowanie.

    > Nie mówiąc o zmianie twardego dysku na większy - ile osób pamięta o tym,
    > by skutecznie wyczyścić twardy dysk przed sprzedażą?

    Skąd wiesz, że to są akurat Ci co zapamiętują sobie hasła w
    przeglądarce? Robiłeś badania?
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.