  • 1. Data: 2002-03-17 17:22:06
    Temat: Limity w PKO BP
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    Zakladam wlasnie superkonto w pko bp.zadeklarowalem wplaty okolo 1500
    miesiecznie .Czy koles musi zadac okazania umowy o prace ?
    Powiedzial ze o zwiekszenie limitow 200 bankomat ,300 -transakcje
    bezgotowkowe bede mogl sie ubiegac dopiero po 3 miesiacach. czy to normalka
    i nie da sie odrazu zwiekszyc. Czy po prosty jestem malowiarygodnym klientem
    deklarujac takie wplaty ?
    pzdr

  • 2. Data: 2002-03-17 17:32:10
    Temat: Re: Limity w PKO BP
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    normalka
    > i nie da sie odrazu zwiekszyc. Czy po prosty jestem malowiarygodnym

    poczytaj w czwartkowym dodatku do Rzepy "Moje pieniadze" (z 14.03) co
    wymyslilo PKO BP - paranoja

  • 3. Data: 2002-03-17 17:44:27
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Co takiego wymyślili ???
    po 4 miesiącach i wpływach pow 5000 zł / miesiąc dalej mam limit 100 zł !!!!

  • 4. Data: 2002-03-17 17:46:03
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Co takiego wymyślili ???
    > po 4 miesiącach i wpływach pow 5000 zł / miesiąc dalej mam limit 100 zł
    !!!!

    np przy limiecie na VE 6k -pierwszego dnia mozesz wydac bezgotowkowo gora
    4k, drugiego dnia 2k, a jak np 1 dnia wydasz tylko 3 k to drugiego i tak tez
    tyko 2k - to 1k mozesz wydac dopiero 3 dnia - oni sa nienormalni.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-03-17 21:12:14
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    thx ale , sumie niewiele mi podpowiedzieliscie .
    Gosciu mi powiedzial ze po 3 miechach moge sie ubiegac o zwiekszenie tych
    limitow.
    Jakie warunki musze spenic i jakie mozliwe / najlepsze ustanowic limity.
    Czy zlecenie stale tez podlega tym limitom ?
    Chcialbym np ustanowic zlecenie stale na jakis 1000 do mbanku co miesiac czy
    to jest mozliwe ? W sumie tak moze bym ominal troszke te bzdurne limity i
    jakis alternatywny dostep by byl .
    Jak to jest w innych bankach?
    Z gory dziekuje za jakas pomoc
    pzdr

  • 6. Data: 2002-03-17 22:12:18
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Loud3r" napisał w wiadomości ...
    (...)
    Czy po prosty jestem malowiarygodnym klientem
    > deklarujac takie wplaty ?

    Bardziej wiarygodny to będziesz, jeśli przez 3 miesiące
    pieniądze w tej wysokości przyjdą z zakładu pracy,
    a nie innego konta oszczędnościowego w innym
    banku.
    A narazie jesteś tak wiarygodny jak partie przed
    wyborami.

    JO

  • 7. Data: 2002-03-17 22:23:18
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Nie bardzo rozumiem "limitowania" na tak niskim poziomie, chyba mogliby
    ustalić limit do (górna granica) dostępnych środków.
    Więc wiarygodność nie ma tu nic do rzeczy.

    Andrzej

  • 8. Data: 2002-03-17 22:30:21
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał w wiadomości ...
    > Nie bardzo rozumiem "limitowania" na tak niskim poziomie, chyba mogliby
    > ustalić limit do (górna granica) dostępnych środków.
    > Więc wiarygodność nie ma tu nic do rzeczy.

    Ok, niby masz rację, ale jak się ma taki system
    księgowy jak PKO BP to debet (i to dość wysoki)
    jest łatwo zrobić - nie sposob oprzec sie na tym,
    ze bankomat czy POS kontroluje saldo (bo i jakie,
    z ktorego dnia??). Zrozumiała wiec jest ich
    ostrozność. Napewno mają tysiące przykładów. ;-))
    JO

  • 9. Data: 2002-03-17 22:45:56
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    heh a odpowiedzi na postawione pytania jak nie bylo tak nie ma :PP
    oto polska wlasnie :PP
    pzdr

  • 10. Data: 2002-03-18 09:40:34
    Od: "blower" <b...@p...onet.pl>

    "Loud3r" <b...@p...fm> wrote in message
    > heh a odpowiedzi na postawione pytania jak nie bylo tak nie ma :PP
    > oto polska wlasnie :PP

    Jasnej odpowiedzi nie bedzie, bo bank "nie jest jasny".
    Ja mialem tak : poproszony zostalem o wypelnienie druku
    z oczekiwanymi limitami. Wpisalem 600/1000.
    Pani powiedziala: "oooooo.... takie duze, jakie pan bedzie mial dochody ?"
    Gdy podalem dochody powiedziala, "a to co innego, ok !"
    Potem przyszla karta i w najmniej oczekiwanym momencie (na wyjezdzie)
    okazalo sie ze limit jest 200/300. Wkurzony poszedlem do banku a pani
    do mnie "no to jest standartowy limit". Ja na to pani, ze ja nie chcialem
    standartowego limitu, ze dochody wieksze itd itp, a pani na to :
    "rzeczywiscie, nie wiem dlaczego tak wyszlo, ale niech sie pan nie martwi,
    zaplaci pan za zmiane limitow 10zl i zmienimy " !!!!!!!!

    blower
    ps
    teraz mam mbank, i mniej stresow :-)