  • 1. Data: 2002-03-17 18:11:34
    Temat: CO WOLNO WOJEWODZIE TO NIE TOBIE (...)
    Od: "zalej" <m...@i...pl>

    Chyba nareszcie znalazłem źródło pomocy !!?
    Panie i panowie, od dłuższego czasu mam problemy z prowadzeniem mojego RORa
    przez BZWBK. To sobie zapomną wykonać jakieś zlecenie, to znów przeleją dwa
    razy tą samą kwotę.... I tak cały czas. Gdybym często nie kontrolował
    rachunku to chyba by mnie wyrzucili z mieszkania (bo telefony już mi
    blokowano za nieuregulowane płatności). Czy jest jakaś organizacja która
    zajmuje się kontrolą tego typu zachowań w środowisku bankowym? Być może jest
    nawet jakaś komórka nadzoru? Które przepisy regulują ogólne zasady działania
    banków w ramach rachunku klienta?
    Proszę o pomoc!!!

    zdesperowany Mariusz
    jeśli nie możesz napisać na priva to zadzwoń:
    0-601-437-614

  • 2. Data: 2002-03-17 20:17:01
    Temat: Re: CO WOLNO WOJEWODZIE TO NIE TOBIE (...)
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "zalej" <m...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:a72m88$6va$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > zajmuje się kontrolą tego typu zachowań w
    środowisku bankowym? Być może jest
    > nawet jakaś komórka nadzoru? Które przepisy

    W BZWBK jest rzecznik klienta i możesz do niego
    wysłać np. maila a poza tym działa juz arbiter
    bankowy, więcej na
    http://www.faq4pbb.prv.pl/
    poz. 46 "Gdzie mogę złozyc skargę na bank ?"

    Sark

  • 3. Data: 2002-03-17 22:19:20
    Temat: A Kolega AMRA śpi??
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" napisał w wiadomości ...

    > W BZWBK jest rzecznik klienta i możesz do niego
    > wysłać np. maila a poza tym działa juz arbiter
    > bankowy, więcej na
    > http://www.faq4pbb.prv.pl/
    > poz. 46 "Gdzie mogę złozyc skargę na bank ?"

    BZWBK biją!!!! Na pomoc!!!

  • 4. Data: 2002-03-17 22:26:26
    Temat: Re: A Kolega AMRA śpi??
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    Nawet stachanowcy kiedyś śpią :-)))

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 5. Data: 2002-03-17 22:34:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nawet stachanowcy kiedyś śpią :-)))

    Jakie spia, tlumacza angielski i sie ucza!
    a ze BZWBK bija :))) a co mnie

  • 6. Data: 2002-03-17 22:35:36
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@i...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Jakie spia, tlumacza angielski i sie ucza!

    No proszę, zawsze czujny, zwarty i gotowy :-)

    > a ze BZWBK bija :))) a co mnie

    Ja bym się może BZWBK przejął (bo lubiłem ten bank),
    gdyby nie to, że po ostatnich "zajściach" sam bym im wp...

  • 7. Data: 2002-03-18 15:53:12
    Od: "jazzoo" <N...@i...pl>

    > W BZWBK jest rzecznik klienta i możesz do niego
    > wysłać np. maila a poza tym działa juz arbiter
    > bankowy, więcej na
    > http://www.faq4pbb.prv.pl/
    > poz. 46 "Gdzie mogę złozyc skargę na bank ?"

    Arbter zabiera się do pracy dopiero wtedy, gdy już
    została złożona reklamacja i nie została uwzględniona...