  • 1. Data: 2002-03-17 14:15:40
    Temat: citibank - jak z czekami
    Od: <n...@p...onet.pl>

    jak citibank realizuje czeki międzynarodowe z usa (wpłata później na konto w
    innym banku)? ile to trwa? inkaso czy skup?

  • 2. Data: 2002-03-17 14:20:57
    Temat: Re: citibank - jak z czekami
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak citibank realizuje czeki międzynarodowe z usa (wpłata później na konto
    > innym banku)? ile to trwa? inkaso czy skup?

    aby cokolwiek zrobic w Citku musisz miec u nich konto

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-03-17 14:29:42
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > aby cokolwiek zrobic w Citku musisz miec u nich konto

    czyli pekao rulez

  • 4. Data: 2002-03-17 14:29:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > aby cokolwiek zrobic w Citku musisz miec u nich konto

    dziwi mnie to w ogole ma VIPa w Pekaoa chce isc do Citka... hu hu hu

  • 5. Data: 2002-03-17 14:31:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > czyli pekao rulez

    czytaj na bierzaco liste - juz kiedys pisalem czemu uwazam ze tak byc
    powinno - przynajniej ludzie nie plataja sie po oddziale i mozna zawsze
    spokojnie wszytsko pozalatwiac. A nie ze kazdy czelk przyjdzie np z
    rachunkiem i chce go oplacic w oddziale...

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-17 14:45:26
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > dziwi mnie to w ogole ma VIPa w Pekaoa chce isc do Citka... hu hu hu

    po prostu zastanawia mnie gdzie go zralizowac,
    ale chyba pójde do opiekunki w pekao i tam załatwie spokojnie i na siedząco

  • 7. Data: 2002-03-17 15:08:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > po prostu zastanawia mnie gdzie go zralizowac,
    > ale chyba pójde do opiekunki w pekao i tam załatwie spokojnie i na
    siedząco

    od tego sie jest klientem banku (no a szczegolnie bedac VIPem w tak
    doskonalym Peako) aby zalatwiac wszystkie sprawy na miejscu (w wygodnych
    fotelach, po wczesniejszym umowieniu telefonicznym przy filizance
    aromatycznej kawy - kto wie moze i jakies ciastko dozuca ;-))

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-03-17 15:11:31
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > fotelach, po wczesniejszym umowieniu telefonicznym przy filizance
    > aromatycznej kawy - kto wie moze i jakies ciastko dozuca ;-))

    ^^^^^ dorzuca

    UPS za duzo jak na 1 post tych bledow ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-03-17 17:24:50
    Od: "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl>

    czy mi sie wydaje czy ktos tu ostro walczy dla PEKAO ?

    pozdrawiam kazow

  • 10. Data: 2002-03-17 17:33:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kazow" <k...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > czy mi sie wydaje czy ktos tu ostro walczy dla PEKAO ?
    >
    > pozdrawiam kazow

    nie ja ;-) podejzewac mnie jedynie mozna o walke na rzecz Citka ;-)

    --
    JaKi