  • 1. Data: 2002-03-17 13:49:02
    Temat: pekao - jak to zrobić?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    jestem posiadaczem karty dodatkowej do karty brata VC (brat jest posiadaczem
    eurokonta vip) chce zrealizowac czek międzynarodowy (z usa) i wpłącić na
    rachunek karty VC (czek jest na mnie) czy mogę pójść do sali obsługi VIP?
    pomocy

  • 2. Data: 2002-03-17 13:53:40
    Temat: Re: pekao - jak to zrobić?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunek karty VC (czek jest na mnie) czy mogę pójść do sali obsługi VIP?

    a witamy niusyxxxx - nowe wcielenie i teraz VIP bratem? ;-D

    niusya4 - najgorszy bank...)

    obecny mail n0wy00 ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-03-17 14:00:53
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > posiadaczem
    > >
    > a witamy niusyxxxx - nowe wcielenie i teraz VIP bratem? ;-D

    adres ip to nic ważnego i po tym nie można identyfikowac osób u mnie kilka osób
    pracuje na jednym sdi i ma jedny adres ip i to nieznaczy że mamy jedno imie i
    nazwisko i jestesmy jedną osobą.
    pozatym pytaniem postu było co innego.

  • 4. Data: 2002-03-17 14:04:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > pozatym pytaniem postu było co innego.

    buahahahaha

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-03-17 14:10:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No myslalem, ze jak snob to snob. A tutaj....

    a Michal - snob tylko bankowy - VIP Pekao gora ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-03-17 14:10:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > buahahahaha

    Co to kurde za VIP a na SDI jezdzi... I ma darmowe konta i jednego komputera
    uzywa.. to ja student mam dwa swoje kompy + w Radomiu, a kont komerycyjnych
    tyle, ze ho ho.

    No myslalem, ze jak snob to snob. A tutaj....

  • 7. Data: 2002-03-17 14:10:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 8. Data: 2002-03-17 14:11:30
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Co to kurde za VIP a na SDI jezdzi...

    ja bym sobie wydzierzawil Polpaka ;-) - strony Pekao by szybciej sie
    ladowaly jak na VIPa przystalo ;-D

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-03-17 14:17:11
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > tyle, ze ho ho.
    >
    > No myslalem, ze jak snob to snob. A tutaj....

    czekam na własną linie dzierżawioną (2Mbit/s) mają założyć w tym tygodniu. ale
    narazie póki co musze mieć kontakt z siecią jakiś

  • 10. Data: 2002-03-17 14:17:56
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > a Michal - snob tylko bankowy - VIP Pekao gora ;-)

    nie tylko:)