  • 11. Data: 2002-03-18 10:55:33
    Temat: Re: Limity w PKO BP
    Od: <s...@p...fm>

    " zaplaci pan za zmiane limitow 10zl i zmienimy "

    RZeczywiscie 10 zl trza zabulic, ale w Twoim przypadku zlozylbym reklamacje,
    opisal wszystko...
    SAm mialem taka sytuacje ale nie chcialo mi sie w to bawic :-(

    Pozdr.
    Wojtek

  • 12. Data: 2002-03-18 14:06:29
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    reklamacje,
    > opisal wszystko...
    > SAm mialem taka sytuacje ale nie chcialo mi sie w to bawic :-(

    O... z pko bp robi się taki citi - tu zapłacić, tam zapłacić. Trzeba
    zapamiętać :-)
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-03-19 10:38:13
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > heh a odpowiedzi na postawione pytania jak nie bylo tak nie ma :PP
    > oto polska wlasnie :PP

    Pisze sie Polska.
    Ale moze Ty z jakiejs polski pochodzisz, kto wie.
    Jak to jest w PKO BP t wiadomo ogolnie ze limity sa tam absurdalnie niskie.
    Jesli pytales o to jak jest w innych bankach - we wszystkich innych jest
    lepiej, limity sa rozsadne.

    Michal.

  • 14. Data: 2002-03-20 13:00:50
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

    Nie odpowiem na Twoje pytanie, ale...
    To chyba jakas nowa sztuczka z tymi niskimi limitami...
    Zalozylem u nich rachunek jakies 2,5 roku temu na podstawie historii z
    innego banku aby dostac atrakcyjniejszy kredyt jako posiadacz superkonta.
    Placac wlasciwie z "kieszeni" niewielkie kwoty na splate kolejnych rat mam
    wieksze limity o ktorych tu mowa...
    900 lub 1000 dziennie na gotowke i chyba ok. 2000 na bezgotowkowe.
    Oczywiscie sa tu jakies sztuczki typu cykle kilkudniowe, po zakonczeniu
    ktorych limity sie odnawiaja...
    wszystko to zakrecone, a ja korzystam sporadycznie
    Co do systemu ksiegowego, to od niecalego miesiaca bankomaty pkobp
    informuja, ze podjecie srodkow tylko do zgromadzonych pieniedzy+przyznany
    limit kredytu odnawialnego.

  • 15. Data: 2002-03-20 13:25:16
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Co do systemu ksiegowego, to od niecalego miesiaca bankomaty pkobp
    > informuja, ze podjecie srodkow tylko do zgromadzonych pieniedzy+przyznany
    > limit kredytu odnawialnego.

    Ja wyczytałem, ze do dostepnych środków
    (np. dozwolone saldo debetowe) ale nie więcej niż limity.

    BAH

  • 16. Data: 2002-03-20 22:00:19
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    to moze ja w koncu odpowiem na pytanie :))

    1. zlecenie - deklarujesz na dowolna kwote - realizacja i tak odbedzie sie
    do wysokosci wolnych srodkow. Nie ma srodkow - nie ma zlecenia. Proste i bez
    ograniczen
    2. zaswiadczenie - jesli nie robi Ci problemu - dostarcz. A najlepiej (jak
    ktos to juz napisal) gdyby zrodlem wplywow bylby pracodawca a nie inne
    konto... ktos uznal, ze wten sposobo mozna ograniczyc sztuczne zawyzanie
    obrotow...
    3. gdy dostarczysz zaswiadczenie napisz wniosek o zwiekszenie limitu i - w
    przypadku odmowy - popros o uzasadnienie NA PISMIE. bank nie ma obowiazku
    przyznac Ci limitu, natomiast ma obowiazek odpowiedziec na Twoj wniosek...
    czasami latwiej przyznac limit, niz spreparowac sensowna odpowiedz..
    Pozdrawiam
    konrad