  • Data: 2015-10-29 18:38:31
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n0tj80$2lg$...@n...chmurka.net...
    cznej-latarni

    >Ale głównie piszą o narażeniu pieszych przez kabel na chodniku.

    Nie calkiem - 5 lat za kradziez, a narazenie to dopiero badaja :-)

    >Nie raz widziałem samochody podłączone kabelkiem przechodzącym przez
    >chodnik.
    >Wychodzi na to, że trzeba wtedy drugą stroną ulicy, bo to groźniejsze
    >od czarnego kota.

    No bedzie szla kobieta w szpilkach i nieszczescie gotowe :-)
    A skoro przepisy dopuszczaja, pod warunkiem odpowiedniego
    zabezpieczenia kabli, a tu zabezpieczen nie ma - to jest narazenie.

    No i sam fakt otwarcia latarni naraza - bedzie szlo dziecko, siegnie
    do srodka - a tam raczej gniazdka nie ma, tylko sruby zaciskowe ...

    J.