  • Data: 2015-10-30 14:19:28
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 października 2015 13:45:17 UTC+1 użytkownik Chris94 napisał:
    > Podobnie w przypadku awarii sieci GSM, nie mówiąc o przypadku utraty
    > telefonu, która może mieć wręcz trudne do przewidzenia skutki.
    Tak patrze po sobie- mam konta z dostepm przez net w dwóch instytucjach finansowych.
    Zły człowiek w którego łapy wpadnie mój telefon musiałby:
    -wiedzieć gdzie mam te konta. To akurat specjalnie trudne nie jest bo chociażby na
    Allegro mam od lat podane pełne 26 cyfrowe nr tych rachunków
    -znać mój login do bankowości internetowej,
    -znać moje hasło do bankowości internetowej
    -liczyć się z tym że zaraz po odkryciu kradzieży telefonu zablokuje kartę sim.