  • Data: 2015-10-30 17:02:53
    Temat: Re: Likwidacja tokenów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:db821930-4fef-4fae-8a5e-ba0198865337@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 30 października 2015 16:19:42 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Nie korzystam z internetu przez telefon. A odnośnie wyciągow-
    >co złemu człowiekowi dadzą moje wyciągi?

    Bank i numer konta. I numer klienta i co tam jeszcze podaja.

    W sumie niewiele. Prawie nic. Ale tez juz nie jest tak, ze nic nie
    wie.

    >Co do aplikacji- nawet gdybym miał zainstalowaną to i tak pewnie
    >login i hasło potrzebne

    Pewne informacje tam moga byc bez logowania.
    mbank np moze podac kwote na koncie - z opcja ograniczenia gornej
    pokazywanej kwoty.

    Kto wie, co sie da wyciagnac z danych na telefonie - hasla pewnie nie,
    przelewu tez sie nie zrobi, ale login, nr kont itp ..

    >Nie. A nawet gdyby to zły człowiek misiałby najpierw te dane z kompa
    >mi wykraść a potem gwizdnąć telefon

    No bo Ty nie uzywasz internetu na telefonie. Reszta uzywa :-)

    >A co za problem zadzwonić z innego telefonu/ np z hotelu do operatora
    >i kartę sim zastrzec?

    z autokaru, z metra, z pociagu ...

    >Budka tel, hotel itp

    cztery godziny po kradziezy ...