  • Data: 2002-07-19 15:38:20
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ah8sm0$j6k$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):

    > "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    > czekaniem. A mBank
    > statystykę
    >
    > czy teraz SZCZERZE polecasz ING?

    Co to znaczy SZCZERZE? Nie korzystam z innych banków, więc nie mogę porównać, ale jak

    na moje potrzeby oferta ING jest OK, no i od czterech lat nie było z nimi kłopotów,
    zwłaszcza, że mam mały oddział obok siebie i łatwo się tam mi wszystko załatwia, bo
    nie ma tłoku.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/