  • Data: 2002-07-21 09:23:16
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ahdu26$dc3$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):

    > "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    >
    > a jaka jest minimalna kwota jaka trzeba miec na koncie w mBank-u by przez 3
    > miesiace bez ruchu nie zamkneli konta?

    W regulaminie nic o tym nie ma.

    § 43.
    mBank może wypowiedzieć Umowę w części dotyczącej rachunku, który nie wykazuje przez
    okres trzech miesięcy żadnych obrotów, za wyjątkiem okresowego dopisywania odsetek i
    ich wypłat a także gdy nie dokonano wpłaty na ten rachunek przez okres 60 dni od dnia

    otwarcia rachunku.

    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/