  • Data: 2002-07-21 09:18:53
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Jul 2002 12:13:34 +0300, "Mscislaw" <M...@n...com>
    wrote:

    >"Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote ...
    >
    >a jaka jest minimalna kwota jaka trzeba miec na koncie w mBank-u by przez 3
    >miesiace bez ruchu nie zamkneli konta?

    Nie ma minimalnej kwoty, po trzech miesiacach bezruchu mBank MOZE (ale
    nie musi) zamnac konto. Ale jak beda jakies pieniadze to na pewno tego
    nie zrobi (jak nie bedze, to z reszta tez prawdopodobnie nie,
    przynajmniej nie bez wczesniejszego kontaktu z klientem).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl