  • Data: 2002-07-20 18:24:48
    Temat: Re: Likwidacja konta w mBanku
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ah9j8a$7mq$1@phys-news1.kolumbus.fi> Mscislaw napisał(a):
    > aha, no ale mi chodzilo o to jak sprawuje sie ING internetowy? niazawodny?

    Raczej bez problemów.

    > ma liste kontrahentow i powiadomienia, itd? wiem ze ING jako bank marmurkowy
    > dostawal nagrody ale czy jego czesc internetowa jest dobra - o to mi
    > chodzilo...

    Nie mam wielkiego porównania, nie żyję tematem bankowości (za mało mam pieniędzy ;),
    ale jak dla mnie jest bardzo OK. Kiedyś był koszmarnie wolny (applet w javie), teraz
    się zdecydowanie poprawiło.

    Można zdefiniować sobie przelewy wzorcowe (ja mam kilkanaście, nie testowałem
    więcej), ma stałe zlecenia, dyspozycje można składać na dowolny dzień. Dostępna
    on-line historia rachunku. Masz dostęp do swoich rachunków oszczędnościowych i lokat,
    a także do kredytów (nie korzystam, nie testowałem), można wysłać elektronicznie
    wniosek o niemal wszystko (także karty), do oddziału przychodzi się tylko podpisać
    papiery. Do RORu dostęp przez sieć bezpłatnie (no, przynajmniej do mojej studenckiej
    wersji, ale chyba w innych też, trzeba by spojrzeć), do rachunku DG też. Posiadam
    obydwa te rachunki w ING, obydwa bez problemu. Przelewy w ROR bezpłatne, w DG mało
    płatne (pierwszych 10 do ING 0 zł, kolejne po złotówce, na zewnątrz wszystkie 1,5
    zł).

    Dla niektórych poważną wadą jest pobieranie 30 zł za odblokowanie dostępu po jego
    zablokowaniu przy 3 niepoprawnych próbach logowania!!! Trzeba zatem chronić nie tylko
    hasło, ale także i login, bo każda próba 'hackowania' ;) konta przez kolegę z pracy,
    który podejrzał login, kosztuje 30 zł. Oprócz tego mój tata już kiedyś zapłacił, bo
    za dużo razy próbował (ma sześćdziesiąt parę lat i nie wszystko łapie tak szybko, jak
    ludzie o pokolenie młodsi, pomogło rozpisanie hasła na kartce wraz z numerami
    kolejnych liter ;).

    Na http://www.bskonline.pl/demo/ jest proste nieinteraktywne demo we flashu.
    --
    Samotnik