  • 1. Data: 2003-12-10 12:34:49
    Temat: Łaskawy MultiBank
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Zobaczcie na stronę : http://www.multibank.pl/on/multikonto.jhtml - opis
    konta Multikonto Ja.
    Na samym dole w sekcji Dopuszcalne saldo debetowe
    pisze co następuje:

    "Chwilowa susza? Pożyczyłeś gotówkę znajomemu i zabrakło na opłacenie
    rachunków?

    Nie ma problemu. Już po 3 miesiacach od założenia MultiKonta ja możesz
    wnioskować o przyznanie salda debetowego w wysokości 50 PLN. Z czasem możesz
    bezpłatnie podwyższyć limit swojego salda."

    O, dzięki Ci Banku za ogrom zaufania do skromnego posiadacza konta!

    Dariusz Myśliwiec

  • 2. Data: 2003-12-10 13:03:20
    Temat: Re: Łaskawy MultiBank
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    darekmysliwiec.biz <d...@o...pl> wrote:

    > O, dzięki Ci Banku za ogrom zaufania do skromnego posiadacza konta!

    No i? Co w związku z tym?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-12-10 13:14:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > No i? Co w związku z tym?

    Hmm a tak w ogole - to nie podwyzszyli tego limitu do 200 zl? Tak cos mi sie
    przypomina, ale pewien nie jestem.
    Co do debetu - nie lepiej kredycik? Najnizsze oprocentowanie na rynku :)

  • 4. Data: 2003-12-10 13:24:46
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > No i? Co w związku z tym?

    Nie zauwazyles? A moze nie zrozumiales?

    Nie masz kasy? Poczekaj 3 miesiace. Nie masz na rachunki? Damy ci 50 zl.
    Smiech na sali.

    Nie wiem jak teraz, ale kiedys BIG BG dawal debet od reki (no prawie -
    po pierwszym wplywie). Chyba standardowo 300 zl.

    Bartol

  • 5. Data: 2003-12-10 13:33:06
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > Nie zauwazyles? A moze nie zrozumiales?

    Widać to drugie.

    > Nie masz kasy? Poczekaj 3 miesiace. Nie masz na rachunki? Damy ci 50 zl.
    > Smiech na sali.

    No i? To tylko debet. Ciągle nie rozumiem.
    Co do 3 miesięcy. Zdaje się, że coraz więcej banków wprowadza debety 'po
    jakimś czasie'.

    > Nie wiem jak teraz, ale kiedys BIG BG dawal debet od reki (no prawie -
    > po pierwszym wplywie). Chyba standardowo 300 zl.

    No i? Przecież nie musisz korzystać z debetu, prawda?
    Poza tym - masz jeszcze linie kredytowe.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-12-10 13:47:20
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:br73td$33d$1@news.onet.pl,
    darekmysliwiec.biz <d...@o...pl> typed:

> [...]
    > PLN. Z czasem możesz bezpłatnie podwyższyć limit swojego salda."
    >
    > O, dzięki Ci Banku za ogrom zaufania do skromnego posiadacza

    O, nastepny "oszolom - "BREzerca""

    Zamiast sie cieszyc ze dostajesz debet (sporo bankow w
    ogole go wcale nie daje) z mozliwoscia podwyzszenia go
    powyzej 50 zl po spelnieniu okreslonych warunkow (ZTCP
    do 300 zl)

    Poza tym odnosze nieprzeparte wrazenie ze nie widisz
    roznicy miedzy debetem a kredytem w koncie oraz ze
    debet sluzy jako tzw "chwilowka".

    Osobna sprawa ze z marketingowego puntku widzenia ten
    akapit nie zostal zbyt szczesliwie sformulowany ..

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 7. Data: 2003-12-10 15:57:52
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <m...@p...onet.pl> wrote:

    > O, nastepny "oszolom - "BREzerca""

    A wiesz skąd się tacy biorą? Z partactwa instytucji.

    > Zamiast sie cieszyc ze dostajesz debet (sporo bankow w
    > ogole go wcale nie daje) z mozliwoscia podwyzszenia go
    > powyzej 50 zl po spelnieniu okreslonych warunkow (ZTCP
    > do 300 zl)

    A ja bym się cieszył, gdyby Multibank umiał zamknąć moje konto zgodnie z
    dyspozycją.
    Będę musiał znowu do nich iść, a wcale mi się to nie uśmiecha.

    Większego bałaganu i olewactwa nie widziałem jeszcze nigdzie, nawet w Pekao.

    --
    ukłony - skowi (BREżerca oszołom)
    skowi (at) gazeta pl

  • 8. Data: 2003-12-10 16:07:34
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:br7fps$2t1t$1@mamut.aster.pl,
    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> typed:

    > A wiesz skąd się tacy biorą? Z partactwa instytucji.

    Albo z bledow wlasnych klienta ktory czegos "nie do",
    tzn. nie doczytal, nie dopelnil, itd. - a potem ma do
    banku pretensje zamiast do siebie.

    > A ja bym się cieszył, gdyby Multibank umiał zamknąć moje konto
    > zgodnie z dyspozycją.
    > Będę musiał znowu do nich iść, a wcale mi się to nie uśmiecha.

    Widzisz, problem w tym ze 100% moich kontaktow z MultiBankiem
    skonczylo sie jak na razie sukcesem, zaczynajac od przeniesienia
    linii z jednego z "molochow", a na drobiazgach typu wymiana kart
    czy podpisanie umowy ich dotyczacej (ze wzgledu na lepsza ochrone)
    skonczywszy.

    I ani razu nie mialem powodu do niezadowolenia

    > Większego bałaganu i olewactwa nie widziałem jeszcze nigdzie,
    > nawet w Pekao.

    Patrz wyzej, nie zaobserwowalem ani razu omawianego balaganu
    ani olewactwa. Ale moze dlatego ze dokladnie wiem czego chce
    i postepuje zgodnie z procedurami.

  • 9. Data: 2003-12-10 16:20:36
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Hmm a tak w ogole - to nie podwyzszyli tego limitu do 200 zl? Tak cos mi
    sie
    > przypomina, ale pewien nie jestem.

    Można dojść z tym limitem do 300 zł. Kiedyś po pierwszej wpłacie 1000 zł,
    teraz chyba po kilku miesiącach.

    > Co do debetu - nie lepiej kredycik? Najnizsze oprocentowanie na rynku :)

    Nie jeżeli nie ma się zamiaru go używać. Debet jest bez dorocznej prowizji,
    odsetki np. za za dwa dni przy 200 zł to jakieś grosze.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2003-12-10 16:51:43
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    > Albo z bledow wlasnych klienta ktory czegos "nie do",
    > tzn. nie doczytal, nie dopelnil, itd. - a potem ma do
    > banku pretensje zamiast do siebie.

    Nie będę się powtarzał - zajrzyj do archiwum
    http://tinyurl.com/ym1y

    Ciąg dalszy: na konto nie wpłynęła mi należność za rozliczenie zamkniętego
    rachunku w Multibanku. Dzięki Bogu mamy grudzień. Ile jeszcze będę musiał
    się z nimi użerać? To chyba wie tylko dobry Pan Bóg i dyrektor Dylewski.

> [...]
    > linii z jednego z "molochow", a na drobiazgach typu wymiana kart
    > czy podpisanie umowy ich dotyczacej (ze wzgledu na lepsza ochrone)

    To nie jest problem. To jest wielki sukces :)

    > I ani razu nie mialem powodu do niezadowolenia

    Gratuluję. I przypominam, że to działa w drugą stronę: to że jesteś dobrze
    traktowany, nie oznacza że jest to regułą.

    > Patrz wyzej, nie zaobserwowalem ani razu omawianego balaganu
    > ani olewactwa. Ale moze dlatego ze dokladnie wiem czego chce
    > i postepuje zgodnie z procedurami.

    A może nie.
    Jeśli się mylę - wskaż proszę palcem, w którym miejscu moje pretensje są
    bezzasadne.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl