eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiŁaskawy MultiBank › Re: Łaskawy MultiBank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Łaskawy MultiBank
    Date: Wed, 10 Dec 2003 17:07:34 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: m...@p...onet.pl@rg125.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Message-ID: <br7gci$sus$1@news.onet.pl>
    References: <br73td$33d$1@news.onet.pl> <br786j$n0e$1@news.onet.pl>
    <br7fps$2t1t$1@mamut.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: rg125.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1071072466 29660 80.50.80.125 (10 Dec 2003 16:07:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Dec 2003 16:07:46 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:272892
    [ ukryj nagłówki ]

    In news:br7fps$2t1t$1@mamut.aster.pl,
    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> typed:

    >> O, nastepny "oszolom - "BREzerca""
    >
    > A wiesz skąd się tacy biorą? Z partactwa instytucji.

    Albo z bledow wlasnych klienta ktory czegos "nie do",
    tzn. nie doczytal, nie dopelnil, itd. - a potem ma do
    banku pretensje zamiast do siebie.


    >> Zamiast sie cieszyc ze dostajesz debet (sporo bankow w
    >> ogole go wcale nie daje) z mozliwoscia podwyzszenia go
    >> powyzej 50 zl po spelnieniu okreslonych warunkow (ZTCP
    >> do 300 zl)
    >
    > A ja bym się cieszył, gdyby Multibank umiał zamknąć moje konto
    > zgodnie z dyspozycją.
    > Będę musiał znowu do nich iść, a wcale mi się to nie uśmiecha.

    Widzisz, problem w tym ze 100% moich kontaktow z MultiBankiem
    skonczylo sie jak na razie sukcesem, zaczynajac od przeniesienia
    linii z jednego z "molochow", a na drobiazgach typu wymiana kart
    czy podpisanie umowy ich dotyczacej (ze wzgledu na lepsza ochrone)
    skonczywszy.

    I ani razu nie mialem powodu do niezadowolenia


    > Większego bałaganu i olewactwa nie widziałem jeszcze nigdzie,
    > nawet w Pekao.


    Patrz wyzej, nie zaobserwowalem ani razu omawianego balaganu
    ani olewactwa. Ale moze dlatego ze dokladnie wiem czego chce
    i postepuje zgodnie z procedurami.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1