  • 1. Data: 2003-12-10 11:35:21
    Temat: było: KTOŚ KORZYSTA Z MOJEJ KARTY
    Od: "Rav_V3k" <g...@h...pl>

    Witam ponownie.
    Udałem się więc do banku, przy którym stał bankomat z czytnikiem. Na
    informacji powiedziałem, że straciłem 100 zł przez założony prawdopodobnie
    czytnik. Babeczka kompletnie bez zaskoczenia podała mi kartkę papieru i
    poprosiła, żebym napisał reklamację... czyli już ktoś był przede mną :-)
    Najfajniej jednak było na Policji, gdzie babka przyjmująca zgłoszenie
    przestępstwa w ogóle nie rozumiała o czym mówię :-) Rozumiała tylko słowa
    komórka, sms, bank i bankomat, ale z całej historii nic, każde zdanie
    dyktowałem jej po jednym słowie :-):-):-)
    Co do Inteligo - to mam przesłać zaświadczenie z Policji i reklamację dla
    transakcji kart Visa.

    --
    -----+[ P O Z D R A W I A M ]+-----