  • 1. Data: 2003-12-10 12:21:55
    Temat: Domy Maklerskie
    Od: "www" <a...@w...pl>

    Witajcie

    mam dylemat. chcialabym ulokowac 15 tys zl na gieldzie bo doszlam do wniosku
    ze nie oplaca mi sie juz trzymac na lokatach w banku. Ale nic nie znam sie
    na GPW.Czy moglby ktos mi poradzic w ktorym domu maklerskim otworzyc
    rachunek? gdzie sa najmniejsze oplaty/prowizje? w jakie papiery kupic? moze
    ktos mi jakies korepetycje udzieli? jakis guru?hihihii chyba musze sobie
    ksiazke kupic na temat gieldy bo nawet nie wiem co to OTP...tylko prosze sie
    nie smiac bo dam w ucho......
    moj mail
    a...@w...pl

    pozdrawiam
    Asia z Wroclawia

  • 2. Data: 2003-12-10 12:24:47
    Temat: Re: Domy Maklerskie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    www <a...@w...pl> wrote:
    > pozdrawiam
    > Asia z Wroclawia

    pl.biznes.wgpw

    1) Moze latwiej bedzie jednak w jakis fundusz - tam sie znaja...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-12-10 14:30:01
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl>

    "www" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
    wniosku
    > ze nie oplaca mi sie juz trzymac na lokatach w banku. Ale nic nie znam sie
    taka szczera rada..
    Jak sie nie znasz to lepiej kup fundusz bedzie taniej i na pewni mniejsze
    ryzyko.

    A tak w ogole to wycofujac pieniadze z banku i kupujac cokolwiek na gieldzie
    musisz byc gotowa, ze stracisz czes pieniedzy, bo ceny akcji ida w gore, ale
    tez spadaja i to nawet o kilkadziesiat procent w ciagu tygodnia.

    Moja propozycja to poinwestuj "na sucho" w jednej z gier gieldowych,
    zobaczysz jak to dziala, a przy okazji ochronisz portfel.
    Zdecydowanie nie chcialbym Ciebie zniechecac, ale pamietaj ze trzeba troche
    wiedziec i miec troche szczescia na gieldzie.

    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2003-12-11 00:15:24
    Od: "Neo" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "amico_pl" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    troche
    > wiedziec i miec troche szczescia na gieldzie.

    Ja od pewnego czasu "bawie sie" w fundusze inwestycyjne, ale tylko fundusze
    akcyjne one przynosza najlepszy i najszybszy zysk (seb3, skarbiec akcja, PZU
    krakowiak) jak dobrze trafisz na niski kurs to w caigu tygodnia od kwoty
    dysponujesz mojesz ladna sumke wyciagnac :) byly czasy ze od 1200zl dziennie
    zarabialem 30zl. Musisz sie oczywiscie tez liczyc z tym ze bywaja spadki.
    Ale ogolnie i tak cosik zarobisz :) wiec to w miare bezpieczne ulokowanie
    pieniedzy.