  • 1. Data: 2003-10-21 17:59:26
    Temat: [LUKAS] regulaminy - cd
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Zastanawia mnie dlaczego Lukas tak uparł się na umieszczenie na swoim
    wuwuwuwie niekatualnych regulaminów karty VE i konta - oba z września 2001.
    Zgłaszane wielokrotnie mailem i pocztą wewnętrzną, zawsze dostawałem
    podziękowanie za informacje, i że zostanie do przekazane do odpowiedniego
    'departamentu'... Lukaslinia rozkłada ręce jednocznacznie twierdząc, że są
    one nieaktualne...

    No brawo, drogi Lukasie, trzymaj tak dalej !

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-10-21 22:02:23
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy - cd
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 21 Oct 2003 19:59:26 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Zastanawia mnie dlaczego Lukas tak uparł się na umieszczenie na swoim
    >wuwuwuwie niekatualnych regulaminów karty VE i konta - oba z września 2001.

    czy w jakimś punkcie są one bardziej korzystne (dla klientów, he, he
    :-) od nowych?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2003-10-22 06:56:02
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > czy w jakimś punkcie są one bardziej korzystne (dla klientów, he, he
    > :-) od nowych?

    A cholera to wie... I dlatego właśnie chciałbym się z nim zapoznać. A i
    czekam na odpowiedź na reklamację dotyczącą niepoinformowania mnie o
    wprowadzeniu nowego regulaminu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-10-22 13:37:56
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    Nowe regulaminy są już dostępne na www

    Pozdrawiam.
    Marcin

  • 5. Data: 2003-10-22 13:55:09
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nowe regulaminy są już dostępne na www

    Regulamin konta ciągle jest z września 2001.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-10-22 14:01:12
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    > Regulamin konta ciągle jest z września 2001.

    to zajrzyj tutaj a przekonasz się ze jest nowy
    http://www.lukas.com.pl/download/regulamin_ve.pdf

  • 7. Data: 2003-10-22 14:03:16
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > to zajrzyj tutaj a przekonasz się ze jest nowy
    > http://www.lukas.com.pl/download/regulamin_ve.pdf

    Tyle, że ten regulamin nie uległ zmianie dzisiaj.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-10-22 14:25:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > to zajrzyj tutaj a przekonasz się ze jest nowy
    > http://www.lukas.com.pl/download/regulamin_ve.pdf

    Wybacz złościwość, ale potrafisz czytać ze zrozumieniem ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-10-26 11:07:30
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Lukas na swoim wuwuwie postawił nowy regulamin konta - także z października
    2003.

    Oj, będzie afera. Poszła jakiś czas temu reklamacja na nieuprawnioną zmianę
    regulaminu w lutym tego roku. Teraz zmienili znowu... i ZNOWU olali
    powiadomienie klientów nie otrzymujących wyciągów...

    Poczekam co odpiszą na reklamację. Jeżeli uznają, że regulamin z lutego 2003
    mnie nie obowiązuje to nowe regulaminy z października TAKŻE - bo znowu nikt
    nie powiadomił.

    Jeśli odpiszą, że jednak obowiązuje, to pójdzie kolejna reklamacja - tym
    razem na zmianę regulaminu w październiku...

    Ech, co za bank. :-/

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara