  • 1. Data: 2003-10-21 17:48:59
    Temat: Obligacje PKO/CS - co robic?
    Od: "Leon Ziu" <m...@o...pl>

    Witam wszystkich,

    Co robic z funduszem PKO/CS? Kupile troche tego jakis czas temu, zas przez
    ostatnie 3 dni spada to dosc konkretnie. Co robic? Sprzedawac? Czekac? Jak
    myslicie kiedy sytuacja sie poprawi tj. podejdzie spowrotem do gory tak abym
    mogl sie tego pozbyc po cenie po jakiej kupilem tj. 169.5 PLN?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-21 18:26:35
    Temat: Re: Obligacje PKO/CS - co robic?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Za 2 lata?

  • 3. Data: 2003-10-21 19:16:31
    Od: "Leon Ziu" <m...@o...pl>

    Jak

    > Za 2 lata?

    Powaznie? Prosze pozostalych grupowiczow o zabranie glosu w tej sprawie.

  • 4. Data: 2003-10-21 19:50:22
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leon Ziu" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Powaznie? Prosze pozostalych grupowiczow o zabranie glosu w tej
    > sprawie.

    Powaznie .. to ci nikt wiazacej porady nie da.. Rownie dobrze moze
    ci sie udac "odkuc" wytrzymujac jeszcze pare dni jak i straty moga
    sie ostro poglebic to tego stopnia ze na ich odrobienie sporo bys
    musial czekac .. Sytuacja na gieldzie jest na tyle niestabilna ze
    trudno cokowliek przewidywac ..

    Ja bym osobiscie ograniczal straty .. tj "wyszedl" z funduszu, ale
    pare dni temu.. teraz juz jest "po herbacie" .. Rownie dobrze kolo
    tego poziomu gielda moze sie "zatrzymac" i fluktuowac jak poleciec
    dalej ostro w dol..

    PS. Sorry za niezbyt skladna odpowiedz, ale mnie chyba(?) grypa
    dopadla.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 5. Data: 2003-10-21 19:58:34
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

> [...]
    > sie ostro poglebic to tego stopnia ze na ich odrobienie sporo bys
    > musial czekac .. Sytuacja na gieldzie jest na tyle niestabilna ze

    Przepraszam ale co ma gielda do obligacji? Jaka to wg ciebie zaleznosc?

  • 6. Data: 2003-10-21 20:10:16
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Tue, 21 Oct 2003 13:48:59 -0400, Leon Ziu wrote:

> [...]
    >myslicie kiedy sytuacja sie poprawi tj. podejdzie spowrotem do gory tak abym
    >mogl sie tego pozbyc po cenie po jakiej kupilem tj. 169.5 PLN?

    Cóż, jak się nabywa zobowiązania bankrutującego państwa, to trzeba się
    liczyć z niemiłymi konsekwencjami. Ja bym się od tego trzymał z daleka.

    Sztoker

  • 7. Data: 2003-10-21 20:12:13
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisal w
    wiadomosci news:3F958FEA.979DBF18@interia.pl

    > Przepraszam ale co ma gielda do obligacji? Jaka to wg ciebie
    > zaleznosc?

    UUUps, sorry, grypa daje sie we znaki. Nie doczytalem tematu
    watku. Moje uwagi odnosily sie do FH/FA a nie FO. Wracajac
    do tematu - jesli L.Z. wszedl w FO niedawno, to ja bym chyba
    na jego miejscu "ograniczal straty"

    --
    Zastrzezenie: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na adres uzyty
    do/podczas wyslania tej wiadomosci.

  • 8. Data: 2003-10-21 20:59:56
    Od: "Leon Ziu" <m...@o...pl>

    > UUUps, sorry, grypa daje sie we znaki. Nie doczytalem tematu
    > watku. Moje uwagi odnosily sie do FH/FA a nie FO. Wracajac
    > do tematu - jesli L.Z. wszedl w FO niedawno, to ja bym chyba
    > na jego miejscu "ograniczal straty"

    Co masz na mysli piszac "ograniczal straty"?

  • 9. Data: 2003-10-21 21:16:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Leon Ziu wrote:
    > Co masz na mysli piszac "ograniczal straty"?

    A jak myslisz?
    Sprzedajesz teraz i stracisz grosze, zamiast czekac az sie odbije. W ten
    sposob moze zainwestowac gotowke gdzies indziej i odzyskac ta stracona kase.
    Chociaz teraz to lepiej trzymac na eMaxie czy w VW Banku i czekac ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 10. Data: 2003-10-21 21:35:24
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    abym
    > mogl sie tego pozbyc po cenie po jakiej kupilem tj. 169.5 PLN?

    jak nie chciales ryzykowac to nalezalo zalozyc lokate
    jezeli nie potrzebujesz kasy to czekaj az fundusz wzrosnie

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360