  • 1. Data: 2003-10-21 16:30:33
    Temat: [Eurobank] - przetestowany
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Reklamy w TV, reklamy w Internecie, reklamy w konserwach...

    Pomyślałem "przyda mi się trochę gotówki, kupię sobie coś". Wezmę
    kredyt gotówkowy w Eurobanku.

    Na początku wszystko pięknie, uśmiechy, itd.

    Potem mniej. Pierwsza przeszkoda pojawiła się, gdy okazało się, iż
    mam udokumentowane 6 miesięcy pracy (a jakby to była pierwsza
    praca?). Ale powiedziałem, że resztę dokumentów doniosę potem,
    tymczasem poprosiłem o sprawdzenie moich możliwości.

    Przyniosłem kwitek, na którym miałem udokumentowane dochody 1500
    zł netto (kredyty dają już od udokumetowanych 800 zł brutto).

    Niestety "system", na który powoływała się pani obsługująca mnie,
    stwierdził, że mogę dostać kredyt, ale bezgotówkowy.... czyli
    taki, który mogę wykorzystać płacąc za zakupy w sklepie.

    Na moje pytanie "dlaczego", padła odpowiedź "...system..." i
    "proszę mnie nie pytać, bo ja nie wiem, jest system".

    "Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?"

    Ja odpowiadam "dajcie mi kredyt gotówkowy", jednak to tylko
    wzbudza uśmiech pani obsługującej mnie...

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766