  • 1. Data: 2003-10-21 19:25:05
    Temat: KK w Domint Banku? I inne ciekawostki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dominet będzie "bankiem franchisingowym"

    Pozbycie się całej własnej sieci oddziałów i prowadzenie działalności
    bankowej przez agentów planuje Dominet Bank. Do końca przyszłego roku ma być
    300 takich placówek.
    calosc http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,1735319.htm

  • 2. Data: 2003-10-21 20:11:01
    Temat: Re: KK w Domint Banku? I inne ciekawostki
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Dominet był pierwszy z koncepcją bankowej franczyzy (przed Eurobankiem),
    tylko, że nowy Eurobank jest zdecydowanie bardziej reklamowany, a o
    Dominecie wciąż mało kto wie.

  • 3. Data: 2003-10-21 20:11:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dominet był pierwszy z koncepcją bankowej franczyzy (przed Eurobankiem),
    > tylko, że nowy Eurobank jest zdecydowanie bardziej reklamowany, a o
    > Dominecie wciąż mało kto wie.

    Przecież Eurobank nie działa na zasadzie franszyzy.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-10-21 20:19:04
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale Multi ma byc vos w praie co jakis czas SL zapowiada

    A co Ty z Multi wyskakujesz ;-))) Przecież jest mowa o Euro i Dominecie. O
    Multi też słyszałam.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-10-21 20:19:10
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 6. Data: 2003-10-21 20:27:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > A co Ty z Multi wyskakujesz ;-))) Przecież jest mowa o Euro i
    > Dominecie. O Multi też słyszałam.

    O Multi tylko w fazie planow. Ciekaw jestem ile kosztuje taka jedna placowka
    pewnie z 1 mln zlotych...
    A miec taka placowke Eurobanku ;)
    Chociaz ja sam woalbym Multi - inny sort klientow ;)

  • 7. Data: 2003-10-22 06:50:03
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    zrzucimy sie i otworzymy

  • 8. Data: 2003-10-22 12:41:33
    Temat: Odp: KK w Domint Banku? I inne ciekawostki
    Od: "shark" <s...@g...pl>

    Użytkownik Glenn <g...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bn444r$ap3$...@i...gazeta.pl...

    > Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przecież Eurobank nie działa na zasadzie franszyzy.

> [...]

    moim zdaniem powinno być franczyza :)
    pozdr.
    shark

  • 9. Data: 2003-10-22 12:55:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > moim zdaniem powinno być franczyza :)

    A moim franszyza ;-))) I dlaczego literówka?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-10-22 13:16:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > A moim franszyza ;-))) I dlaczego literówka?

    Uparta z Ciebie kobitka :) (baran, czy koziorozec? :D
    Racje ma RJP: (chyba, ze sie dalej chcesz w tym wzgledzie sprzeczac)
    http://www.rjp.pl/?mod=oip&type=inne&id=102&letter=