  • 31. Data: 2003-10-13 18:38:23
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    news:icslovcmphr24c4fmopf606qukagk1ueus@4ax.com...

    > BTW: ten nowy jest mniej korzystny?

    Związany z ustawą o EIP. Tylko, że on może obowiązywać tylko nowych - sam
    nie wiem. W każdym razie Lukaslinia zeznała, że dziś [czy wczoraj - nie
    pamiętam dokładnie] jest już nowy... Inaczej - że ZMIENILI.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 32. Data: 2003-10-13 18:38:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    sprawdziłem, co mam z Lukasa. Regulaminy eKonta i VE mam po jednym
    (więc stare), ale do VC mam "zmiany do regulaminu /.../ VC /.../
    obowiązujące od marcxa 2003"
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2003-10-13 18:41:14
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 13 Oct 2003 18:31:50 +0200, "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Szkoda tylko, że dalej jest to regulamin z 2001 roku. A gdzie ten z lutego?
    >Ba, a gdzie ten ze wczoraj [bo też była zmiana PODOBNO]?

    ja ściągnąłem, wydrukowałem, zanotowałem dzisiejszą datę i niech tylko
    bank stwierdzi, że dziś obowiązywał inny :-)

  • 34. Data: 2003-10-13 20:00:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmer92$jta$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Zresztą strony internetowej też nie poinformowali. :-)

    No bo nie ma tam wyciągow - czyli zrezygnowala z wyciągow :)

    --
    Robert

  • 35. Data: 2003-10-14 05:50:00
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > O. To dziwne. Niech zgadnę - było to razem z listem o wprowadzeniu kodu,
    > zamiast kart ID ?
    >
    > Przysłali tak, bez wyciągu??
    >
    > To ja ich juz zupełnie nie rozumiem..

    Sprawdzilem, mam i zmiany ad ID i zmiany w regulaminie, wpiete sa obok
    siebie ale zabij mnie - daty roznia sie o 5 dni i nie pamietam, czy przyszly
    w jednej kopercie czy indywidualnie. Kilka poz (ok 15 dni) dalej zmiany do
    regulaminu KK VC.
    pzdr,
    darek

  • 36. Data: 2003-10-14 08:47:29
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "dx" <d...@f...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przyszly
    > w jednej kopercie czy indywidualnie. Kilka poz (ok 15 dni) dalej zmiany do

    A takie pismo masz ?

    http://ochwal.net/var/bank/lukas/lukas-zmienia.jpg

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 37. Data: 2003-10-14 09:27:42
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > A takie pismo masz ?
    >
    > http://ochwal.net/var/bank/lukas/lukas-zmienia.jpg
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara

    Sprawdze co sie pod tym kryje dopiero w domu, brak 3w w pracy :-(
    pzdr,
    darek

  • 38. Data: 2003-10-14 09:43:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Sprawdze co sie pod tym kryje dopiero w domu, brak 3w w pracy :-(

    Mailem poszło :)

  • 39. Data: 2003-10-14 10:17:11
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Mailem poszło :)

    Dzieki, doszlo - wlasnie o tym mowilem choc szta graficzna nieco inna (brak
    fingerprint :-) )...... wiec nie byli chyba powtarzalni. Dalej jednak nie
    powiem w jakiej kolejnosci to przychodzilo - chyba jednak wszystko razem tak
    jak "zapraszajacy na kawe" napisal.

    Pozdr.
    darek