  • 1. Data: 2003-10-11 20:58:53
    Temat: [LUKAS] regulaminy
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Przez przypadek dorwałem się do pisma, któe otrzymał kolega z Lukas Banku
    już dość dawno temu. Dotyczyło ono nowego sposobu weryfikacji klientów
    [czyli 6-cyfrowy kod zamiast karty ID].

    Na dole przeczytałem informację, że od lutego wprowadzono nowe regulaminy:
    konta i karty VE.

    Jednak ja - posiadając ekonto bez wyciągów - nie otrzymałem nic.

    Jak wygląda to u Was?

    Sprawdziłem co o zmianie regulaminów mówią regulaminy z września 2001 roku,
    które otrzymałem przy podpisaniu umowy. I jasno wymagają one pisemnego
    powiadomienia klienta.

    Czy to tylko ja jakiś poszkodowany jestem? Czekam na Wasze info i piszę
    reklamację. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 2. Data: 2003-10-12 07:26:02
    Temat: Re: [LUKAS] regulaminy
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_NO-SPAM_>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    regulaminy:
    > konta i karty VE. Jednak ja - posiadając ekonto bez wyciągów - nie

    Ja sobie chyba przypominam jakies papierki , ale nie jestem pewien na
    100%.
    Nie przyslali calego regulaminu tylko punkty ktore sie zmienily.

    ----------------
    pozdrawiam
    opolanin

  • 3. Data: 2003-10-12 07:29:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmavm8$mar$...@S...icm.edu.pl,
    opolanin <o...@p...fm_NO-SPAM_>:

    > Ja sobie chyba przypominam jakies papierki , ale nie jestem pewien na
    > 100%.
    > Nie przyslali calego regulaminu tylko punkty ktore sie zmienily.

    Tak, byly: 3 strony zmian do regulaminu konta i 1 strony zmian do regulaminu
    VE. Przyszly razem z wyciagiem. Z tym ze Wojtkowi chodzi chyba o to, czy
    dostal ktos to na pismie, kto nie otrzymuje wyciagow. Ja dostaje wyciagi, to
    i dostalem te zmiany. Konto Pro.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-10-12 07:46:50
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostal ktos to na pismie, kto nie otrzymuje wyciagow. Ja dostaje wyciagi,

    Właśnie o to mi chodziło. Zgodnie z poprzednimi regulaminami o zmianie
    należało poinformowac pisemnie. Nawet, jak ktoś nie otrzymuje wyciągów.

    Ja nie zostałem poinformowany w żaden sposób.

    Czy ktoś z kontem w Lukasie bez wyciągów dostał w tym roku informację o
    zmianach regulaminów?

    Dodatkowo na www regulaminów nie ma...

    Cóż, dziś wysyłam faks. Bo tak, to oni se mogą zmianiać kolor ścian w
    oddziale. A nie regulaminy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-10-12 07:57:17
    Od: "Marcin" <n...@i...pl>

    > Dodatkowo na www regulaminów nie ma...

    do konta:
    http://www.lukas.com.pl/download/regulamin.pdf

    do karty:
    http://www.lukas.com.pl/download/regulamin_visa.pdf

  • 6. Data: 2003-10-12 07:57:46
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmb0t7$839$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:

    > Właśnie o to mi chodziło. Zgodnie z poprzednimi regulaminami o zmianie
    > należało poinformowac pisemnie. Nawet, jak ktoś nie otrzymuje
    > wyciągów.

    Zgodnie z tym to tak:
    http://www.lukas.com.pl/download/regulamin.pdf

    par. 77

    Ale ten co ja mam w hard copy z 1 stycznia 2000 stanowi inaczej, par 59 -
    wyraznie wynika, ze jak nie dostajesz wyciagu, to nie dostaniesz nowego
    regulaminu. Ale moze w miedzyczasie tez z 2000 sie zmienil po drodze, bo ten
    zapis pachnie UOKiK ;)

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-10-12 08:00:07
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmb1it$uq3$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:
> [...]
    > 59 - wyraznie wynika, ze jak nie dostajesz wyciagu, to nie dostaniesz
    > nowego regulaminu. Ale moze w miedzyczasie tez z 2000 sie zmienil po

    Powyzsze dotyczylo regulaminu konta, natomiast co do reg. karty, to
    faktycznie w mojej wersji z wrzesnia 1999 juz jest zapis, ze musi pisemnie.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-10-12 08:01:12
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > są

    Jak Ty to znalazłeś?? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 9. Data: 2003-10-12 08:01:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmb1o5$9ld$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Marcin" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak Ty to znalazłeś?? :-)

    Ja tez znalazlem niezaleznie ;) i to bez trudu ;)
    przez Oferta - Konto i w prawym gornym rogu

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-10-12 08:02:34
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmb1qk$uul$...@t...icpnet.pl,
    Robert <u...@o...pl>:
    > bmb1o5$9ld$...@n...onet.pl,

    > Ja tez znalazlem niezaleznie ;) i to bez trudu ;)
    > przez Oferta - Konto i w prawym gornym rogu

    A do karty analogicznie, tylko prosciej, bo bez rogu :)

    --
    Robert