  • 1. Data: 2003-08-05 07:17:00
    Temat: LUKAS kredyt mieszkaniowy???
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam!
    Na www LB "znalazlem" informacje, iz przy kredycie mieszkaniowym branym na
    okres krotszy niz 5 lat oraz przy udziale wlasnym POWYZEJ 50% jest
    promocyjne [obnizone :-)] o%owanie. Czy P.T. Ktos bral w/w kredyt, ale z
    "innym akceptowanym przez bank" zabezpieczeniem, np. blokada srodkow, umowa
    przewlaszczenia, zastaw rejestrowy, blokada funduszu inwestycyjnego itp?
    Pozdrawiam!
    PL

  • 2. Data: 2003-08-05 15:17:14
    Temat: Re: LUKAS kredyt mieszkaniowy???
    Od: "" <b...@o...pl>

> [...]
    > PL
    >
    > ten ban zaczął udzielać dopiero takich kredytów. Wieec długo możesz szukac
    takich osób

  • 3. Data: 2003-08-05 19:42:47
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    Też mnie taki kredyt interesuje. Lukas na swojej stronie umiścił gdzieś info,
    że przy kwocie do 30kzł nie potrzebują zabezpieczenia hipoteką. Ale
    szczegółów w oddziale LB śliczne dziewczę podać nie potrafiło...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-08-05 20:26:44
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...)
    Ale szczegółów w oddziale LB śliczne dziewczę podać nie potrafiło...
    =============
    Byc moze dlatego, iz to hm!!! kredyt "wyspecjalizowany". Moze sprobuj: 0 801
    36 36 68. POWODZENIA!!!
    PL

  • 5. Data: 2003-08-06 18:01:02
    Od: "Don " <d...@g...pl>

    PL <p...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > przewlaszczenia, zastaw rejestrowy, blokada funduszu inwestycyjnego itp?

    TAK.Z TEGO CO WIEM MOŻE BYĆ TO PRAWIE WSZYSTKO - INDYWIDUALNE PODEJŚCIE.
    MOIM ZDANIEM JEŻELI MASZ BARDZO TECHNICZNE PYTANIE TO NAPISZ DO DORADCY
    HIPOT.ZE SWOJEGO REGIONU eMAILA(ADRES NA STRONIE).

    Też mnie taki kredyt interesuje. Lukas na swojej stronie umiścił gdzieś info,
    że przy kwocie do 30kzł nie potrzebują zabezpieczenia hipoteką.

    TAK, TEŻ O TO PYTAŁEM.PRZY TAKICH WARUNKACH NIE POTRZEBUJĄ HIPOTEKI.

    DS.

  • 6. Data: 2003-08-13 23:13:22
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >MOIM ZDANIEM JEŻELI MASZ BARDZO TECHNICZNE PYTANIE TO NAPISZ DO DORADCY
    >HIPOT.ZE SWOJEGO REGIONU eMAILA(ADRES NA STRONIE).

    tyle że jest spory rozziew pomiędzy teorią (informacje na www) a praktyką
    (niemożność uzyskania spójnych informacji od tzw. doradcy kredytowego) -
    przynajmniej jeżeli masz tego pecha, że mieszkasz w Warszawie i nie chce Ci
    się szukac obsługi w innym mieście

    powodzenia
    Marta