  • 21. Data: 2004-01-05 16:19:40
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btc2g0$mjc$1@news.onet.pl...

    > Tam gdzie powinno być napisane WOJCIECH NAWARA
    > :-)

    Nie żebym się czepiał ... ja też lubię klocki typu sms bezpłatny (przelew
    elixir kwota 1 grosz i wyznania miłosne w TYTULE PRZELEWU) ...

    Ale biorąc pod uwagę to, że karta w Lukas jest robiona tak długo , jaki jest
    sens pozbawiać się karty tylko dla takiej hecy co by mieć kartę wystawioną
    na JAN PAWEŁ II ? ? ? ?

    Do czego ta karta ma służyć ? ? ?
    Hmmm ... z drugiej strony - Jeśli masz kredyt w koncie, dostajesz taką kartę
    kredytujesz się .... I tu bym się zastanawiał nad Art. 297. § 1 KK ...

    Ale co tam .. czepiam się ...

    Pozdrawiam
    SP

  • 22. Data: 2004-01-05 16:31:07
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie żebym się czepiał ... ja też lubię klocki typu sms bezpłatny (przelew
    > elixir kwota 1 grosz i wyznania miłosne w TYTULE PRZELEWU) ...

    Z kolei ja wolę zwykłego SMSa. Nie zdarzyło mi się jeszcze prowadzić
    korespondencji za pomocą przelewów bankowych. :-)

> [...]
    jest
    > sens pozbawiać się karty tylko dla takiej hecy co by mieć kartę wystawioną

    Nie mam karty w LUKASie. Stąd mogę sobie pozwolić na takie zabawy. :-)

    > Do czego ta karta ma służyć ? ? ?

    Dla szpanowania i zaspokojenia moich rządz kolekcjonerskich. :-)

    A mówiłem - wydanie karty nie powinno być bezpłatne ! :-)
    Wystarczyłoby chociaż kilka PeeLeNów - np. w inteligo jest symboliczna
    opłata 1,59 bodajże.

    > Hmmm ... z drugiej strony - Jeśli masz kredyt w koncie, dostajesz taką
    kartę
    > kredytujesz się .... I tu bym się zastanawiał nad Art. 297. § 1 KK ...

    ???????
    Przyznam, że niebyt zrozumiałem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 23. Data: 2004-01-05 16:32:17
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btc3g6$igu$1@news.onet.pl...

    > Dla szpanowania i zaspokojenia moich rządz kolekcjonerskich. :-)

    Żesz... żądz... nie rządz...

  • 24. Data: 2004-01-05 16:53:14
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btc3g6$igu$1@news.onet.pl...

    > ???????
    > Przyznam, że niebyt zrozumiałem...

    Trudno ... co robić ... ;)

    Art. 297. § 1 KK: "Kto, w celu uzyskania dla siebie lub innej osoby kredytu
    ......... , przedkłada fałszywe lub stwierdzające nieprawdę dokumenty albo
    nierzetelne, pisemne oświadczenia .......... podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    Składasz pisemnie (bądź nie ... nie wiem jak traktowane jest zamówienie
    elektroniczne bo o takie chyba chodzi) oświadczenie, że nazywasz się KUBUŚ
    PUCHATEK ... Dokonujesz transakcji takową kartą w bankomacie (PIN) ... Dla
    mnie to da się podciągnąć pod ten artykulik - Złożyłeś nieprawdziwe
    oświadczenie , zaciągnąłeś kredyt ... Podstawa jest ....

    KPW ? ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 25. Data: 2004-01-05 17:01:38
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]
    > mnie to da się podciągnąć pod ten artykulik - Złożyłeś nieprawdziwe
    > oświadczenie , zaciągnąłeś kredyt ... Podstawa jest ....

    Zacznijmy od tego, że nie mam kredytu w koncie, nie zamierzam też z tej
    karty korzystać, jeno zastrzec ją zaraz po odebraniu z oddziału. :-)

  • 26. Data: 2004-01-05 17:04:01
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btc59i$2q3$1@news.onet.pl...

    > Zacznijmy od tego, że nie mam kredytu w koncie, nie zamierzam też z tej
    > karty korzystać, jeno zastrzec ją zaraz po odebraniu z oddziału. :-)

    Hmmm .... no to paragrafik nr 2 ? ;))))))))))))
    Rotfl .. żart ...

    Pozdrawiam ...
    SP

  • 27. Data: 2004-01-05 17:12:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Hmmm .... no to paragrafik nr 2 ? ;))))))))))))
    > Rotfl .. żart ...

    Teoretycznie zastrzegając kartę, którą mam - łamię regulamin banku, kartę
    powinienem oddać w oddziale lub wysłać przeciętą. Jasne. :-)

  • 28. Data: 2004-01-05 19:17:53
    Od: "Mania" <m...@p...onet.pl>

    > Prowizja za pobranie gotówki 900 zł * 3% = 27 zł
    >
    > --
    >
    > Fuma K
    > jeden z banków w Polsce daje do swojego RORu kartę BEZPROWIZYJNĄ we
    wszystkich bankomatach w Polsce. Ja korzystam i wyciąg mam dobry bez szyfrów! -
    Mania

  • 29. Data: 2004-01-05 20:09:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > wszystkich bankomatach w Polsce. Ja korzystam i wyciąg mam dobry bez
    szyfrów! -

    Mylisz się - takich banków jest więcej ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2004-01-07 19:33:26
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > E- Lukas ... W pozycji TYTUŁ PŁATNOŚCI mam cosik takiego :
    > 03525 1055N588/03525 1055(SZCZAWNICA)
    > Kto mi powie co to jest ? ? ?
    > Podpowiedź - ten tytuł jest przy transakcji jaką wykonałem w szczawnicy w
    > bankomacie PKO (pobrałem 900 PLN)
    > Niby nic, ale jest w tym coś tajemniczego ...

    Ok ... wysłałem zapytanie do Lukasa =>

    KLIENT 2004-01-05, 13:08:04 03525 1055N588/03525 1055:
    Proszę o wyjaśnienie - co oznacza w historii konta w rubryce "TYTUŁ
    PŁATNOŚCI" numer podany w temacie. Jeśli jest to oznaczenie BANKOMATU PKO (z
    którego pobierałem 900 PLN), nie rozumię transakcji (nie przypominam sobie)
    2004-01-05 VISA obciążenie - 27.00 03525 1055N588/03525 1055(SZCZAWNI CA)
    ****** ******** ***.** - W jaki sposób można pobrać kwotę 27 PLN z bankomatu
    ? ? ?

    Chrup, drzask, łup, ryps, dup, jebudu ...
    Lukas wydalił z siebie odpowiedź :

    BANK 2004-01-07, 10:36:06 ODP:03525 1055N588/03525 1055:
    Kwota 27 PLN z dnia 05.01.2004 jest prowizją za wypłatę gotówki w bankomacie
    obcego banku. Pozdrawiam.

    No tak ... Ja kocham komunikację z LUKASEM ... zawsze po każdej odpowiedzi,
    wysyłam kolejne pytania "precyzujące" co miałem dokładniej na myśli ...
    Myślę, że w tej syt winni byli wyjaśnić, że PROWIZJE mają w zwyczaju
    oznaczać jako WYPŁATY ... Ale to byłoby niepolityczne ...

    Dodam jeszcze jedno => 04/01/2004 zadałem pytanie dotyczące TOiP ... do
    dzisiaj się nie zwerbalizowali ... Pytanie z innej beczki było, więc jak
    dostanę odpowiedź natychmiast się pochwalę ;)

    Pozdrawiam
    SP