  • 41. Data: 2004-01-08 10:43:23
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bthse5$s4d$1@topaz.icpnet.pl...

    > przynajmniej nie pod prawdziwym nazwiskiem) i nie mogl sie domyslic, ze to
    > ironia, totez potraktowali pytanie doslownie.

    I to tez mnie w tym banku dobija ... DOSŁOWNIE ...
    Jeśli bawimy się w dosłowność rządam , by pracownicy banku wszyscy zwani
    byli LUKASAMI , mieli zagramaniczne obywatelstwo ...

    Ehhh ;) I tak uwazam, ze zagubilem sie w wyborze banku i teraz pokutuje ...

    Dodam , ze wszelkie moje przejscia za starych czasow z BSK w warszawie na
    Kruczej wygladaly inaczej ... Juz nie pamietam nazwiska goscia, ktory sie
    mna "opiekowal" .. Kozarzewski .. czy cos takiego .. zawsze trafnie
    odczytywal tego typu zwroty, uwagi .. i w pare sekund wyjasnial sprawe,
    chocby mial zwyzywac kazdego z centrali na SLasku telefonicznie przy mnie
    ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 42. Data: 2004-01-08 10:44:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > I to tez mnie w tym banku dobija ... DOSŁOWNIE ...
    > Jeśli bawimy się w dosłowność rządam , by pracownicy banku wszyscy zwani
    > byli LUKASAMI , mieli zagramaniczne obywatelstwo ...

    Stasiu - nie wszyscy są "Duchem Świętym". Jakie pytanie-taka odpowiedź.
    Prawdę mówią IMHO czepiasz się. I na dodatek "rządasz" ;-))) Może jak
    "zażądasz" to to jakiś skutek odniesie ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 43. Data: 2004-01-08 14:38:36
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "zażądasz" to to jakiś skutek odniesie ;-))) ?

    No i wydało się ... jednak jestem grupą docelową ;)

    Pozdrawiam
    SP