  • 31. Data: 2004-01-07 19:51:56
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bthn1i$ocp$...@n...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl>:
> [...]

    > Proszę o wyjaśnienie - co oznacza w historii konta w rubryce "TYTUŁ
    > PŁATNOŚCI" numer podany w temacie. Jeśli jest to oznaczenie BANKOMATU
    > PKO (z którego pobierałem 900 PLN), nie rozumię transakcji (nie
    > przypominam sobie) 2004-01-05 VISA obciążenie - 27.00 03525
    > 1055N588/03525 1055(SZCZAWNI CA) ****** ******** ***.** - W jaki
    > sposób można pobrać kwotę 27 PLN z bankomatu ? ? ?
    >
    > Chrup, drzask, łup, ryps, dup, jebudu ...
    > Lukas wydalił z siebie odpowiedź :
    >
    > BANK 2004-01-07, 10:36:06 ODP:03525 1055N588/03525
    > 1055: Kwota 27 PLN z dnia 05.01.2004 jest prowizją za wypłatę gotówki

    Przyznam, ze nie widze, do czego masz tu zastrzezenia. Czasem tez dostaje
    odpowiedzi poczta wewn. niezupelnie na temat, ale ta jest dla mnie calkiem
    OK i dobrze pasuje do pytania.

    --
    Robert

  • 32. Data: 2004-01-07 20:08:53
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Przyznam, ze nie widze, do czego masz tu zastrzezenia. Czasem tez dostaje
    > odpowiedzi poczta wewn. niezupelnie na temat, ale ta jest dla mnie calkiem
    > OK i dobrze pasuje do pytania.
    Pomijajac problem, ze dla nich dziwnym nie jest PROWIZJA = WYPŁATA ,,,

    Luknij na CZAS ROZWAŻANIA TEGOŻ MILLENIJNEGO PROBLEMU ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 33. Data: 2004-01-07 20:22:20
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bthpnk$6bh$...@a...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:btho0u$mi7$1@topaz.icpnet.pl...

    > Pomijajac problem, ze dla nich dziwnym nie jest PROWIZJA = WYPŁATA ,,,

    Ale ja przeczytalem uwaznie Twoje pytanie i nie widzialem nigdzie tam słowa
    WYPŁATA.

    --
    Robert

  • 34. Data: 2004-01-07 20:26:41
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > Ale ja przeczytalem uwaznie Twoje pytanie i nie widzialem nigdzie tam
    słowa
    > WYPŁATA.

    Ale oni widzieli jak wygląda to na moim koncie .
    Na koncie wygląda to identycznie jak wypłata .
    Oni piszą, że to prowizja ... OK ... ale jeśli jest między tym jakaś
    różnica, to niech napiszą jak rozróżniać to na koncie ...

    Skąd ja mam wiedzieć , teoretycznie, która z 27 transakcji na kwotę 30 zł
    danego dnia w bankomacie to prowizja , a która to WYPŁATA ...
    Jednak słowo pisane stwarza nam czasem problemy w komunikacji, których
    łatwiej ominąc podczas starcia bezpośredniego ;)

    Pozdrawiam

    SP

  • 35. Data: 2004-01-07 20:29:50
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ale ja przeczytalem uwaznie Twoje pytanie i nie widzialem nigdzie tam
    słowa
    > WYPŁATA.
    A ja dorzucę jeszcze raz w razie czego ... zwaz na to, ze BANK uzyl tego
    okreslenia ... Oni potrafia rozroznic co jest co ... JA TEZ BYM CHCIAL .. i
    na tym polega problem ...

  • 36. Data: 2004-01-07 20:38:53
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bthq70$7l5$...@n...news.tpi.pl,
> [...]
    > Oni piszą, że to prowizja ... OK ... ale jeśli jest między tym jakaś
    > różnica, to niech napiszą jak rozróżniać to na koncie ...

    No wybacz, ale w mailu do Lukasa w ogole o tym nie bylo.

    W tym watku i owszem.

    --
    Robert

  • 37. Data: 2004-01-07 20:41:03
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bthq8j$9t1$...@a...news.tpi.pl,
> [...]
    > A ja dorzucę jeszcze raz w razie czego ... zwaz na to, ze BANK uzyl
    > tego okreslenia ... Oni potrafia rozroznic co jest co ... JA TEZ BYM

    To to ja wiem, bo czytalem watek. Ale nie o to ich pytales!
    Odpowiedz na pytanie byla jak najbardziej OK.

    > "BANK 2004-01-07, 10:36:06 ODP:03525 1055N588/03525
    > 1055: Kwota 27 PLN z dnia 05.01.2004 jest prowizją za wypłatę
    > gotówki..."

    No wlasnie. Bo Twoje pytanie dla mnie sugerowalo, ze myslisz, ze wyplaciles
    27 PLN gotowka - to Ci wyjasnili. Sorry, ale naprawde nie rozumiem, o co Ci
    w tym momencie chodzi.
    Jesli jestem w tym odosobniony, to wybacz - moze powinienem sie zatrudnic w
    Lukasie ;)

    --
    Robert

  • 38. Data: 2004-01-07 20:48:33
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > No wybacz, ale w mailu do Lukasa w ogole o tym nie bylo.
    > W tym watku i owszem.

    Zaraz mnie coś trafi .. traktujesz mnie jak grupę docelową klientów lukasa
    ;) ...

    Zwróć uwagę na daty - W 1 kolejności zapodałem temat na grupie ... szybko
    doszliśmy , że to prowizja ...
    I co więcej, że zawsze tak robią ...

    Więc podchwytliwie piszę do lukasa w jaki sposób udało mi się wypłacić
    NIEIWLOKROTNOŚĆ 10 PL ... a oni na to z LUZIKIEM ... Ta panie , ta to
    prowizja jest ...

    No i tyle ...
    Moim zdaniem winni się podtłumaczyć, że przykro im ale dają ciała i nie
    rozróżniają tego .. Tak właśnie tłumaczyli , jak naliczyli mi odsetki za
    kredyt w koncie a wyświetlili je jako ODSETKI KARNE a nie umowne ... ale
    musiałem się o to dość długo dobijać .. Po prostu ... Nadal nie wiem czy się
    zrozumieliśmy ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 39. Data: 2004-01-07 20:49:31
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

> [...]
    > w tym momencie chodzi.
    > Jesli jestem w tym odosobniony, to wybacz - moze powinienem sie zatrudnic

    No właśnie ... jak i oni , tak i ty masz mnie za debila będącego pewnym, że
    taką kwotę można wypłacić ... dopatrzysz się czegośw końcu , czy nie ?
    Wrrrrrrrrrrrrrrrrr............

    SP

  • 40. Data: 2004-01-07 21:07:15
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bthrbn$frt$...@a...news.tpi.pl,
> [...]
    >
    > Więc podchwytliwie piszę do lukasa w jaki sposób udało mi się wypłacić
    > NIEIWLOKROTNOŚĆ 10 PL ... a oni na to z LUZIKIEM ... Ta panie , ta to

    Bardzo podchwytliwie ...
    No wybacz, ale za duzo oczekujesz od pracownika banku - subtelnej analizy
    zaszytej ironii.

    > Moim zdaniem winni się podtłumaczyć, że przykro im ale dają ciała i
    > nie rozróżniają tego ..

    Jak bys o to zapytal, to moze by sie i wytlumaczyli.

    > No właśnie ... jak i oni , tak i ty masz mnie za debila będącego pewnym,
    że
    > taką kwotę można wypłacić ... dopatrzysz się czegośw końcu , czy nie ?
    > Wrrrrrrrrrrrrrrrrr............

    Nie mam Cie za debila, choc musze przyznac, ze w mojej ocenie przesadziles z
    ta ironia, szczegolnie z tym "rozumię" - Lukas Bank nie zna Cie z grupy (a
    przynajmniej nie pod prawdziwym nazwiskiem) i nie mogl sie domyslic, ze to
    ironia, totez potraktowali pytanie doslownie.

    --
    Robert