  • 1. Data: 2004-01-05 12:10:00
    Temat: Re: [Millennium] Drozsze wyplaty z bankomatow za granica
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > wyplaty z bankomatow za granica: 2,5% minimum 9zl

    Jest
    http://www.bankmillennium.pl/images/PL/Cennik_karty_
    Visa_Electron_od_2004-01-01_703099.pdf?_requestid=18
    1174
    Zobacze jak mi rozlicza wyplate w Kowlu.

    Chyba bede musial pozostac przy tej bo w Gruzji Maestro nie dzialalo wiec do
    City sie nie przenosze.

  • 2. Data: 2004-01-05 12:12:26
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Chyba bede musial pozostac przy tej bo w Gruzji Maestro nie dzialalo wiec
    do
    > City sie nie przenosze.

    No i skasowali mi 15 zł za kolejną kartę więc chyba się wybiorę ją odebrać

  • 3. Data: 2004-01-05 12:30:08
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    No i stalo sie... W nowej TOiP (od 02.01.04) widnieje:

    wyplaty z bankomatow za granica: 2,5% minimum 9zl

    buuuuuuuuuuuuu :(

    Pozdrawiam
    Radek

  • 4. Data: 2004-01-05 12:36:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    land.pl...
    > No i stalo sie... W nowej TOiP (od 02.01.04) widnieje:
    >
    > wyplaty z bankomatow za granica: 2,5% minimum 9zl
    >
    > buuuuuuuuuuuuu :(

    Lacze sie z toba w bolu...
    A co gorsza dodatkowo 1% za przewalutowanie w tej samej TOiP.

    Czy w tej sytuacji Inteligo z oplatami 2% min 8,00zl nie staje sie
    korzystniejsze? Zwlaszcza, ze chyba (?) nie biora za przewalutowanie.

    Ktos wie, czy ING juz wyjawilo ile bierze za przewalutowanie dla swojej ING
    Maestro?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-01-05 19:36:41
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w tej sytuacji Inteligo z oplatami 2% min 8,00zl nie staje sie
    > korzystniejsze? Zwlaszcza, ze chyba (?) nie biora za przewalutowanie.

    Pewnie zależy ile się wypłaca, ale Multi czy mBank mają stałe opłaty (bodaj
    10 zł?), więc mogą być atrakcyjniejsze. Mogą, bo nie znam kursów.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-01-05 21:20:07
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    (bodaj
    > 10 zł?), więc mogą być atrakcyjniejsze. Mogą, bo nie znam kursów.

    w mBanku 2% min. 10zl wiec z ta atrakcyjnoscia tak sobie.
    Multi to jak dla mnie jeszcze nie bank wiec sie nie interesowalem.

    --
    Pozdrowienia