  • 1. Data: 2004-01-05 12:30:35
    Temat: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    E- Lukas ... W pozycji TYTUŁ PŁATNOŚCI mam cosik takiego :

    03525 1055N588/03525 1055(SZCZAWNICA)

    Kto mi powie co to jest ? ? ?
    Podpowiedź - ten tytuł jest przy transakcji jaką wykonałem w szczawnicy w
    bankomacie PKO (pobrałem 900 PLN)
    Niby nic, ale jest w tym coś tajemniczego ...

    Pozdrawiam
    SP

  • 2. Data: 2004-01-05 13:46:16
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "k32" <k...@o...pl>

    pewnie numer transakcji - tez sie kiedys z tym spotkalam ale w innym banku

  • 3. Data: 2004-01-05 13:52:35
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > E- Lukas ... W pozycji TYTUŁ PŁATNOŚCI mam cosik takiego :
    >
    > 03525 1055N588/03525 1055(SZCZAWNICA)

    Bankomaty PKO BP tak już mają, że wrzucają bodajże swój kod i miasto. Na
    przykład:

    02892 1114N588/02892 1114 KRAKOW PL
    02401 0798N588/02401 0798 RUDA SLASKA PL

    A szkoda, mogli by podać dokładną lokalizację... Jednak rzadko które sieci
    pokazują dokładny adres.
    Faktem jest też, że Lukas mógłby to czytelniej pokazywać.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-05 14:07:13
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "k32" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie numer transakcji - tez sie kiedys z tym spotkalam ale w innym banku

    Ja też tak myślałem , że to nr transakcji albo nr bankomatu ... a tu ZONK -
    Mam drugą transakcję z tym samym numerem (więc opcja numer transakcji
    odpada), ale na KWOTĘ 27 PLN - więc NR BANKOMATU TEŻ ODPADA , chyba , że
    bankomaty potrafią wydawać drobne ...

    No i bądź tu mądry i dojdź co to jest ...

  • 5. Data: 2004-01-05 14:07:58
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btbq75$bqn$1@news.onet.pl...

  • 6. Data: 2004-01-05 14:10:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]
    > Mam drugą transakcję z tym samym numerem (więc opcja numer transakcji
    > odpada), ale na KWOTĘ 27 PLN - więc NR BANKOMATU TEŻ ODPADA , chyba , że

    A opłata ?

  • 7. Data: 2004-01-05 14:18:25
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btbr96$rre$1@news.onet.pl...

    > A opłata ?

    27 PLN ? ? ? ? ? ? ? ? ? - Za co taka kwota ? Jaka jest prowizja ? (Fuck ...
    rzeczywiście ... może być ....)

    Rzeczywiscie .. licząc 0,03 * 900 wychodzi 27 PLN ... No to inny wniosek -
    winno być to inaczej uwzględnione, niż wypłata w tymże samym bankomacie ...
    Bo potem takie Stasie jak ja zagwozdki mają ;)

    Ok ... dzięki za naprowadzenie na jedyny słuszny tor myślowy ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 8. Data: 2004-01-05 14:25:19
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Rzeczywiscie .. licząc 0,03 * 900 wychodzi 27 PLN ... No to inny wniosek -
    > winno być to inaczej uwzględnione, niż wypłata w tymże samym bankomacie
    > Bo potem takie Stasie jak ja zagwozdki mają ;)

    Właśnie sprawdziłem moją historię. Faktycznie opłata nie jest pokazywana,
    jako opłata, tylko jak operacja w danym bankomacie z opisem 'VISA
    obciążenie'.

    Tylko mnie się nie podoba coś innego. LUKAS wrzuca prowizje do pozycji
    'zaległe prowizje', gdy nie ma środków. Jest to bardzo w porządku z ich
    strony, gdyż nie powoduje to zdebetowania salda. Po prostu opłaty czekają na
    zaksięgowanie, aż się coś na rachunku pojawi.

    Jednak śmiem obawiać się, że w tym przypadku opłata - gdyż nie jest wykazana
    jako opłata - byłaby od razu zaksięgowana mimo braku środków i spowodowała
    zdebetowanie salda i w konsekwencji automatycznie karę 30 PLN.

  • 9. Data: 2004-01-05 15:08:23
    Od: b...@o...pl

    > Jednak śmiem obawiać się, że w tym przypadku opłata - gdyż nie jest wykazana
    > jako opłata - byłaby od razu zaksięgowana mimo braku środków i spowodowała
    > zdebetowanie salda i w konsekwencji automatycznie karę 30 PLN.

    IMHO prawidłowo, w końcu to nie prowizja dla banku prowadzącego konto,a dla
    PKO, więc dlaczego LUKAS ma kredytować prowizje za takie operacje?!?
    Co innego prowizje własne banku! Tutaj mogą byc tacy dobrzy ;P i nie debetować
    rachunków.

    Pozdrawiam
    M.S.

  • 10. Data: 2004-01-05 15:13:24
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PKO, więc dlaczego LUKAS ma kredytować prowizje za takie operacje?!?
    > Co innego prowizje własne banku! Tutaj mogą byc tacy dobrzy ;P i nie

    Ale przyznajesz, że jest to jednak PROWIZJA o czym dobrze wie mój bank , jak
    i ew. bankomat ... Nie powinno być to zatem mi przedstawiane jako obciążenie
    konta poprzez wypłatę w bankomacie - bo na to paragoniku żadnego nie dostaję
    (Na transakcji za 900 pln nie ma mowy o prowizji) ...

    Zatem bank mimo wszystko winien oznaczyć to jako PROWIZJĘ i wcale nie
    wnioskuję o to by ją sponsorował , a obciążył mi bezczelnie ;) konto ...

    Szczerze ... Skąd ja mam wiedzieć cóż to za pobranie grosza ... ? ? ? ;)
    Wygląda jak wypłata, więc pozwolę sobie ją zareklamować ... można uniknąć
    takich bezsensownych reklamacji w przypadku prawidłowego oznaczenia operacji
    ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    SP