  • Data: 2004-01-07 20:26:41
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bthppu$ou1$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ale ja przeczytalem uwaznie Twoje pytanie i nie widzialem nigdzie tam
    słowa
    > WYPŁATA.

    Ale oni widzieli jak wygląda to na moim koncie .
    Na koncie wygląda to identycznie jak wypłata .
    Oni piszą, że to prowizja ... OK ... ale jeśli jest między tym jakaś
    różnica, to niech napiszą jak rozróżniać to na koncie ...

    Skąd ja mam wiedzieć , teoretycznie, która z 27 transakcji na kwotę 30 zł
    danego dnia w bankomacie to prowizja , a która to WYPŁATA ...
    Jednak słowo pisane stwarza nam czasem problemy w komunikacji, których
    łatwiej ominąc podczas starcia bezpośredniego ;)

    Pozdrawiam

    SP