  • Data: 2004-01-07 21:07:15
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bthrbn$frt$...@a...news.tpi.pl,
    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl>:
    > Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bthqov$q62$1@topaz.icpnet.pl...

    > Zaraz mnie coś trafi .. traktujesz mnie jak grupę docelową klientów
    > lukasa ;) ...
    >
    > Zwróć uwagę na daty - W 1 kolejności zapodałem temat na grupie ...
    > szybko doszliśmy , że to prowizja ...
    > I co więcej, że zawsze tak robią ...
    >
    > Więc podchwytliwie piszę do lukasa w jaki sposób udało mi się wypłacić
    > NIEIWLOKROTNOŚĆ 10 PL ... a oni na to z LUZIKIEM ... Ta panie , ta to
    > prowizja jest ...

    Bardzo podchwytliwie ...
    No wybacz, ale za duzo oczekujesz od pracownika banku - subtelnej analizy
    zaszytej ironii.

    > Moim zdaniem winni się podtłumaczyć, że przykro im ale dają ciała i
    > nie rozróżniają tego ..

    Jak bys o to zapytal, to moze by sie i wytlumaczyli.

    > No właśnie ... jak i oni , tak i ty masz mnie za debila będącego pewnym,
    że
    > taką kwotę można wypłacić ... dopatrzysz się czegośw końcu , czy nie ?
    > Wrrrrrrrrrrrrrrrrr............

    Nie mam Cie za debila, choc musze przyznac, ze w mojej ocenie przesadziles z
    ta ironia, szczegolnie z tym "rozumię" - Lukas Bank nie zna Cie z grupy (a
    przynajmniej nie pod prawdziwym nazwiskiem) i nie mogl sie domyslic, ze to
    ironia, totez potraktowali pytanie doslownie.

    --
    Robert