  • Data: 2004-01-07 20:48:33
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bthqov$q62$1@topaz.icpnet.pl...

    > No wybacz, ale w mailu do Lukasa w ogole o tym nie bylo.
    > W tym watku i owszem.

    Zaraz mnie coś trafi .. traktujesz mnie jak grupę docelową klientów lukasa
    ;) ...

    Zwróć uwagę na daty - W 1 kolejności zapodałem temat na grupie ... szybko
    doszliśmy , że to prowizja ...
    I co więcej, że zawsze tak robią ...

    Więc podchwytliwie piszę do lukasa w jaki sposób udało mi się wypłacić
    NIEIWLOKROTNOŚĆ 10 PL ... a oni na to z LUZIKIEM ... Ta panie , ta to
    prowizja jest ...

    No i tyle ...
    Moim zdaniem winni się podtłumaczyć, że przykro im ale dają ciała i nie
    rozróżniają tego .. Tak właśnie tłumaczyli , jak naliczyli mi odsetki za
    kredyt w koncie a wyświetlili je jako ODSETKI KARNE a nie umowne ... ale
    musiałem się o to dość długo dobijać .. Po prostu ... Nadal nie wiem czy się
    zrozumieliśmy ;)

    Pozdrawiam
    SP