  • Data: 2004-01-05 16:53:14
    Temat: Re: LUKAS - Tytuł płatności widmo ? ? ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btc3g6$igu$1@news.onet.pl...

    > ???????
    > Przyznam, że niebyt zrozumiałem...

    Trudno ... co robić ... ;)

    Art. 297. § 1 KK: "Kto, w celu uzyskania dla siebie lub innej osoby kredytu
    ......... , przedkłada fałszywe lub stwierdzające nieprawdę dokumenty albo
    nierzetelne, pisemne oświadczenia .......... podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5."

    Składasz pisemnie (bądź nie ... nie wiem jak traktowane jest zamówienie
    elektroniczne bo o takie chyba chodzi) oświadczenie, że nazywasz się KUBUŚ
    PUCHATEK ... Dokonujesz transakcji takową kartą w bankomacie (PIN) ... Dla
    mnie to da się podciągnąć pod ten artykulik - Złożyłeś nieprawdziwe
    oświadczenie , zaciągnąłeś kredyt ... Podstawa jest ....

    KPW ? ;)

    Pozdrawiam
    SP