  • 11. Data: 2002-11-09 10:13:59
    Temat: Re: [LGnet] pobieranie z netKombo - kiedy odsetki?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqgpnf$4j7$1@news.tpi.pl, krab wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości > No właśnie, a czy przelewy w ramach LGnet (na konto
    > innej osoby w LGnet) idą
    >
    > mialem mozliwosc sprawdzic - przelew idzie prawie ze w czasie
    > rzeczywistym (lgnet -> lgnet)
    > czyli w ciagu kilkunastu minut - mozesz przelac tam i z powrotem
    > :-)

    Ale uwaga! Analizując wyciągi i szczegóły rachunków dzisiaj (w dzień po
    takiej operacji), dochodzę do wniosku, że naliczenie odsetek z wszystkich
    lokat netKombo nie nastąpiło, mimo że chwilowo stan netKombo wyniósł 0.00
    PLN
    Wiem to stąd, że w szczegółach netKombo ciągle wykazuje znaczącą sumę jako
    odsetki naliczone.
    Tak jakby system o północy "uratował" najstarszą lokatę ze środków, które w
    ciągu dnia odwiedziły inne konto i wróciły.
    Tak więc chyba aby pobrać wszystkie naliczone odsetki należy przetrzymać
    stan poniżej 1000 zł łącznie przez noc, nie wystarczy przelać gdzie indziej
    i zasilić tego samego dnia.

  • 12. Data: 2002-11-09 10:22:34
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

> [...]
    > Tak więc chyba aby pobrać wszystkie naliczone odsetki należy przetrzymać
    > stan poniżej 1000 zł łącznie przez noc, nie wystarczy przelać gdzie

    a to jajko - a jak masz w historii konta - moze najpierw na liscie jest
    wplata a potem wyplata ? co bylo by usprawiedliwieniem
    byc moze wiec zrobiles to 'za szybko" i trzeba odczekac z godzine :-)

  • 13. Data: 2002-11-09 10:39:10
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Robert wrote:

> [...]
    > PLN
    > Wiem to stąd, że w szczegółach netKombo ciągle wykazuje znaczącą sumę jako

    A ja mam raczej wrażenie, że coś się sypnęło. Bo 7.11 skończyła mi się
    6-miesięczna lokata netKombo, z której część zaraz przelałem na
    zewnątrz, reszta wróciła na nowy okres, a w szczegółach ciągle mam kwotę
    poprzednich odsetek (i oprocentowane 6,8). Kwota ta od 7.11 się nie
    zmienia. Nb. w szczegółach netKonta też jest wciąż oprocentowanie 6,5.

    Michał

  • 14. Data: 2002-11-09 10:41:49
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqio36$b9s$1@news2.tpi.pl, krab wrote:
> [...]
    > jest wplata a potem wyplata ? co bylo by usprawiedliwieniem
    > byc moze wiec zrobiles to 'za szybko" i trzeba odczekac z godzine :-)

    Nie, najpierw jest obciążenie (SWEEP), po niej saldo 0.00zł, potem jest
    uznanie (SWEEP).
    Odczekałem chyba około godziny z przelewem z powrotem, o ile pamiętam.
    No czekaj ... odczekałem ok. dwóch godzin - orientuję się po godzinach moich
    postów, 18:31 i 20:39 bo raportowałem na p.b.b. na bieżąco :)

    Natomiast na netKonto jest ciekawie, w pewnym momencie za wczoraj saldo jest
    ujemne: "2550 PLN-" na czerwono. No mam nadzieję, że nie będzie jakiejś
    opłaty za debet, bo sumaryczne saldo na całym koncie cały czas było
    dodatnie.

  • 15. Data: 2002-11-09 10:44:34
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3DCCE5CE.7080300@poczta.onet.pl, Michał Rolka wrote:

    > A ja mam raczej wrażenie, że coś się sypnęło.

    A to możliwe, szczególnie w świetle notorycznego porannego niedziałania, o
    którym piszę samotnie w innym wątku (dziś zaczęło działać dopiero o 11
    rano).

    > Bo 7.11 skończyła mi się
    > 6-miesięczna lokata netKombo, z której część zaraz przelałem na
    > zewnątrz, reszta wróciła na nowy okres, a w szczegółach ciągle mam
    > kwotę poprzednich odsetek (i oprocentowane 6,8).

    Właśnie ja tez nie mogę się pozbyć tej kwoty, choć udało mi się ją
    zredukować o połowę. Pozbyć w sensie wyświetlania w szczegółach, w praktyce
    dostać ją :)

  • 16. Data: 2002-11-09 22:36:43
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqiouq$jqt$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

> [...]
    >
    > Właśnie ja tez nie mogę się pozbyć tej kwoty, choć udało mi się ją
    > zredukować o połowę. Pozbyć w sensie wyświetlania w szczegółach, w

    Hmmm... więc tak, wieczorem się zmieniło i nie podoba mi się to. Ta
    pozostała kwota odsetek w szczegółach netKombo, która rano widniała tam w
    wysokości ponad 200zł, obecnie zmniejszyła się do kilkudziesięciu groszy.
    Niestety nie pojawiła się ona na netKoncie (ani nigdzie indziej).
    Na razie nie chce mi się na piechotę przeliczać odsetek za kilka miesięcy
    (znacie przejrzystość historii LGnet), ile tego faktycznie powinno być.

  • 17. Data: 2002-11-09 23:30:17
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert napisał:

> [...]
    > wysokości ponad 200zł, obecnie zmniejszyła się do kilkudziesięciu groszy.
    > Niestety nie pojawiła się ona na netKoncie (ani nigdzie indziej).

    U mnie się już zgadza. Z tym, że ja trzymałem całą lokatę do końca.
    Odsetki 7.11 ładnie pojawiły się na netKoncie (i widniały dalej w
    szczegółach netKomba - do dzisiejszego popołudnia).

    Michał