    From: "Robert" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [LGnet] pobieranie z netKombo - kiedy odsetki?
    Date: Sat, 9 Nov 2002 23:36:43 +0100

    In news:aqiouq$jqt$1@topaz.icpnet.pl, Robert wrote:

    > A to możliwe, szczególnie w świetle notorycznego porannego
    > niedziałania, o którym piszę samotnie w innym wątku (dziś zaczęło
    > działać dopiero o 11 rano).

    > Właśnie ja tez nie mogę się pozbyć tej kwoty, choć udało mi się ją
    > zredukować o połowę. Pozbyć w sensie wyświetlania w szczegółach, w
    > praktyce dostać ją :)

    Hmmm... więc tak, wieczorem się zmieniło i nie podoba mi się to. Ta
    pozostała kwota odsetek w szczegółach netKombo, która rano widniała tam w
    wysokości ponad 200zł, obecnie zmniejszyła się do kilkudziesięciu groszy.
    Niestety nie pojawiła się ona na netKoncie (ani nigdzie indziej).
    Na razie nie chce mi się na piechotę przeliczać odsetek za kilka miesięcy
    (znacie przejrzystość historii LGnet), ile tego faktycznie powinno być.