    From: "Robert" <m...@k...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: LGnet oprocentowanie efektywne
    Date: Tue, 30 Apr 2002 11:42:29 +0200

    "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> wrote in message
    news:aalo9q$j7r$1@info.cyf-kr.edu.pl...

    > Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrobiles bledu, raczej ktos nie pomyslal ustalajac te stawki :).

    A mi się zdaje, że pomyślał właśnie. Chodziło o to, żeby psychologicznie
    zatrzymać środki że niby więcej odsetek, nie dopłacając jednocześnie do
    interesu. To teraz właśnie my pomyślmy, jak dostać najwięcej :)

    > zauwazyc, ze jesli zlikwidujemy wklad netKombo pod koniec trzeciego
    miesiaca
    > (nia zalapujac sie na stawke 9,30%-przed uplywem szostego miesiaca, to
    > efektywne oprocentowanie wynosi wtedy 9,43% czyli MNIEJ niz w przypadku
    > stawki miesiecznej (kiedys bylo nawet mniej niz przy stawce a'vista).
    No to wiemy, jak NIE należy robić - a jak robić?

    > Ogolnie wkurza mnie ta idea netKombo.
    niech Ci umili to, że ogólnie we wszystkich swoich wersjach jest chyba
    korzystniejsza od wszystkich innych banków?