  • Data: 2002-04-30 11:15:53
    Temat: Re: LGnet oprocentowanie efektywne
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Technicznie zrywanie mozna zrealizowac chyba tylko recznie, przelewem do
    > mBanku I Elixirem (tak zeby zdazylo wrocic z powrotem z mBanku, trzeba go
    > zlecic jeszcze poprzedniego dnia po poludniu).

    A czy nie wystarczy przelac na ROR? Ja wykonalem wczoraj taki eksperyment i
    dzisiaj naliczyli mi odestki... Dosyc sporo w historii bylo tych ksiegowan,
    przeksiegowan i wogole... w pierwszej chwili myslalem, ze ktos cos miesza...
    Moze jednak lepiej zalozyc ROR Standrad? Niestety wada, ze platne 2 zl, ale za
    to ma sie dostep do bankofonu.

    Maciek - IGI