  • 11. Data: 2002-03-01 13:01:04
    Temat: Re: LG lezy ?
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości
    > Ja również wczoraj wysłałem maila i również mi odpisali, że jeśli dzisiaj
    dalej
    > będą problemy, to mam zadzwonić do TeleCentrum. Problemy dalej są, ale
    objawiło
    > się nowe cudo:
    > BankWorld cannot automatically process this request, please contact your
    > personal banker quoting the following reference number : BW980319
    (2002/3/1)

    :-)
    Faktem jest - ze LG ma obecnie najgorszy z mozliwych dpstep on-line
    Ja praktycznie mam do nich dostep tylko wieczorem lub w nocy - w dzien -
    moge sie zalogowac, ale nic nie moge zobaczyc - robienie sztuczek w stylu -
    wchodzenie w przelew po to by zobaczyc stan konta jest niepowazne i nie jest
    to wynikiem lacza (bo bym sie nie zalogowal) ale ich koszmarnego serwerka,
    ktory po prostu jest z(s)pieprzony.
    Ponaprawiali błędy - dośc poważne, które były na stronie, ale za to
    kompletnie zrąbali system wewnętrzny i jest on az tak bardzo niewydolny,
    ze - zapomina co ma zrobic albo jako serwera używają jakiegoś pc486.
    .

  • 12. Data: 2002-03-02 13:08:46
    Od: <m...@p...onet.pl>

    U mnie jest jeszcze lepiej. Zdefiniowałem zlecenie stałe, wpisałem wszystkie
    potrzebne dane, naciskam przycisk akceptacji i wyskakują mi dwa sprzeczne ze
    sobą komunikaty. W oknie głównym czerwonymi literami jak byk pojawia się napi -
    "BŁĄD - zlecenie stałe nie zostało przyjęte - operacja orzucona" oraz
    klawisz "Zrezygnuj". A w dolnym pasku czytam, że "Operacja przeszła pomyślnie -
    naciśnij przycisk 'Powrót' ".

    I już sam nie wiem, czy zdefiniowałem to zlecenie stałe czy nie?

  • 13. Data: 2002-03-02 14:31:58
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    > I już sam nie wiem, czy zdefiniowałem to zlecenie stałe czy nie?

    zlecenie stale w lg - to lekka przesada :_( oni to chyba robia recznie -
    paranoja
    musisz napisac maila - to ci odpowiedza, usuniecie i zmiana takiego
    zlecenia - to tez via mail.

    swoja droga -
    Do zlecen stalych mbank tez sie nie nadaje (blad z data, data realizacji
    potrafi sie zmieniac z miesiaca na miesiac), a w innych raczej chodzi ok.
    Dlatego ja robie xx przelewow z data przyszla, przynajmniej mam nad nimi
    pelna kontrole.