  • 11. Data: 2003-04-25 14:57:33
    Temat: Re: Kursy walut w Chorwacji
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Byc moze. Ale kurs wyplaty karta maestro z bankomatu jest najokrzystniejszy.
    To zostalo sprawdzone. W chorwacji byl prawie o 10 gr lepszy niz kantorowy w
    Polsce. 0,57 zł bankomat - 0,67 zł kantor.

  • 12. Data: 2003-04-25 14:59:53
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Trzeba pomyslec w takim razie gdzie ma sie konto z karta bankomatowa. W
    takim razie jak najdalej od BZWBK.
    Stala oplate ma np. Citi, Multi
    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:b8bgba$2dr$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 13. Data: 2003-04-25 16:30:18
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Bo pewnie bank rżnie Cię na czymś innym :)

    A Ciebie rżnie facet z kantoru ;-)

  • 14. Data: 2003-04-25 16:33:18
    Temat: Odp: Kursy walut w Chorwacji
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Darek <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8bia2$37t$...@n...news.tpi.pl...
    > Byc moze. Ale kurs wyplaty karta maestro z bankomatu jest
    najokrzystniejszy.
    > To zostalo sprawdzone. W chorwacji byl prawie o 10 gr lepszy niz kantorowy
    > Polsce. 0,57 zł bankomat - 0,67 zł kantor.

    To 57 gr to chyba i tak dość dużo. Poza tym porównywanie z kursem w Polsce
    nie jest sensowne, bo chyba na kupno kun "tutaj" nikt się nie decyduje...
    chyba, że drobne na początek...

  • 15. Data: 2003-04-25 20:43:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    > A Ciebie rżnie facet z kantoru ;-)

    Jak mnie może rżnąć, jeśli na euro ma różnicę 3 groszy między kursem
    kupna, a sprzedaży?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj