  • 1. Data: 2003-04-24 10:58:32
    Temat: Kredyt na mieszkanie - czy 100% wartosci tylko w PKO BP??
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Wiem, ze ten temat jest bardzo popularny, ale czytalem archiwa i nie wiem
    wszystkiego do konca.
    Czy kredyt na mieszkanie, na 100% jego wartosci, mozna dostac tylko w PKO
    BP? A czy mBank nie daje takiej mozliwosci? Sprawdzalem kalkulatorem i
    nigdzie nie dopatrzylem sie informacji o wkladzie wlasnym. Jesli jest
    inaczej wyprowadzcie mnie z bledu.
    Pisze to bo zastanawiamy sie z zona nad wzieciem kredytu mieszkaniowego,
    poniewaz jak na razie wynajmujemy mieszkanie i doszlismy do wniosku, ze
    lepiej placic juz za swoje, niz ladowac kase w pustke. Jedyne co jest
    problemem, to to ze nie mamy jak na razie zadnych oszczednosci, ktore
    moglibysmy przeznaczyc na wklad wlasny. Stad tez moje pytanie, czy w ogole
    mamy gdziekolwiek szanse na dostanie takiego kredytu.

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 2. Data: 2003-04-24 11:14:33
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > moglibysmy przeznaczyc na wklad wlasny. Stad tez moje pytanie, czy w ogole
    > mamy gdziekolwiek szanse na dostanie takiego kredytu.

    Kredyty z małym wkładem własnym (rzędu 5%) mozna też dostać w KB.

  • 3. Data: 2003-04-24 11:40:27
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    A czy potwierdzasz, ze rzeczywiscie tylko PKO BP dysponuje takimi kredytami?

  • 4. Data: 2003-04-24 14:30:19
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A czy potwierdzasz, ze rzeczywiscie tylko PKO BP dysponuje takimi kredytami?

    Ja potwierdzam poniewaz niedawno ubiegalam sie o kredyt w tym banku. Musisz
    spelniac jakiestam warunki aby otrzymac taki kredyt, ponadto przy 100%
    kredycie 20% obejmuje ubezpieczenie rzedu chyba 3,5% jak splacisz 20%
    (oczywiscie to robisz w pierwszej kolejnosci) to to ubezpieczenie
    automatycznie jest znoszone.

    Pozdrawiam
    Oliwia

    ps. aby wziac jakikolwiek kredyt muszisz mieć ok. 10%-13% wartosci mieszkania
    w gotowce na oplaty zwiazane z kupnem.

  • 5. Data: 2003-04-24 22:51:10
    Od: "SzYmOn" <szymonunion@REMOVE_ITwp.pl>

    Łukasz wrote:
    > Wiem, ze ten temat jest bardzo popularny, ale czytalem archiwa i nie
    > wiem wszystkiego do konca.
    > Czy kredyt na mieszkanie, na 100% jego wartosci, mozna dostac tylko w
    > PKO BP?

    Witam,

    slabo szukales - www.gebm.pl - a i to nie ostatni :)

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2003-04-25 10:15:24
    Od: j...@h...pl

> [...]
    > kredycie 20% obejmuje ubezpieczenie rzedu chyba 3,5% jak splacisz 20%
    > (oczywiscie to robisz w pierwszej kolejnosci) to to ubezpieczenie

    Ja tak samo szukałem kredytu na całość ceny. Odwiedziłem kilka banków i wziąłem
    kredyt w tym o którym na początku nie chciałem nawet myśleć. PKO BP. Jeśli nie
    masz wkładu to zostaje tylko ten bank. Mało formalności dość dobre warunki, a
    jeśli dodatkowo trafisz na "ludzkiego" pracownika to jeszcze zdołasz coś
    zaoszczędzić na jego podpowiedziach. Radzę popróbować i nie zrażać się.

    > ps. aby wziac jakikolwiek kredyt muszisz mieć ok. 10%-13% wartosci mieszkania
    > w gotowce na oplaty zwiazane z kupnem.

    To prawda, ale dzięki podpowiedziom pani z odzdziału zaoszczędziłem z tego ok4-
    5%

    pozdrawiam
    Jasza

  • 7. Data: 2003-04-26 15:18:10
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > To prawda, ale dzięki podpowiedziom pani z odzdziału zaoszczędziłem z tego
> [...]

    Podziel sie swoja wiedza!!!!

    Oliwia