  • 1. Data: 2003-04-24 12:41:54
    Temat: pekao s.a online
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    To nie rewelacja, ale przelew z jednego eurokonta www na drugie odbywa się
    on-line.
    Widoczne od razu. (A może wstrzeliłem się w elixir?)
    Oczywiście do wydania na następny dzień.

  • 2. Data: 2003-04-24 13:23:25
    Temat: Re: pekao s.a online
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik KK pisze:

    > To nie rewelacja, ale przelew z jednego eurokonta www na drugie odbywa się
    > on-line.
    No bo podobno mają online.
    Aczkolwiek są/były do niedawna oddziały które nie działają online.

    > Widoczne od razu. (A może wstrzeliłem się w elixir?)
    > Oczywiście do wydania na następny dzień.
    No to co to za online? :->

    --
    ___ .
    /)/)( / /

  • 3. Data: 2003-04-24 16:17:54
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote in message
    ome.or.workplace.pl...
    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    > No bo podobno mają online.
    > Aczkolwiek są/były do niedawna oddziały które nie działają online.

    > No to co to za online? :->

    Bardziej online niż poprzednio.
    Poprzednio przelew nawet w tym samym oddziale szedl zwyczajnie elixirem.
    Czyli w jeden dzień wysłany, w drugi zaksięgowany, w trzeci do wydania.
    Teraz idzie 'on-line'. Wysłany i zaksięgowany 'od ręki'. Do wydania na
    następny dzień.

  • 4. Data: 2003-04-25 06:14:24
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    a tam użytkownik KK pisze:

    > Teraz idzie 'on-line'. Wysłany i zaksięgowany 'od ręki'. Do wydania na
    > następny dzień.
    Możesz mi wyłuszczyć jak krowie na miedzy dlaczego do wydania na
    następny dzień?
    --
    mj

  • 5. Data: 2003-04-25 06:35:56
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> wrote in message
    me.or.workplace.pl...
    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    > Możesz mi wyłuszczyć jak krowie na miedzy dlaczego do wydania na
    > następny dzień?
    > --
    Uroda pekao s.a

    Kwoty zaksięgowane w danym dniu są do twojej dyspozycji dnia następnego.

  • 6. Data: 2003-04-28 18:58:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "KK" <p...@g...pl> writes:

    > Poprzednio przelew nawet w tym samym oddziale szedl zwyczajnie elixirem.
    > Czyli w jeden dzień wysłany, w drugi zaksięgowany, w trzeci do wydania.

    To jakis malo zwyczajny ten elixir - zwyczajny to jest taki, ze jednego
    dnia wyslany, tego samego dnia zaksiegowany, i tego samego wydany.
    Testowane oczywiscie, zeby ktos mi nie mowil, ze tylko teoretyczne.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator