  • 1. Data: 2003-04-24 12:59:42
    Temat: KK do placenia w amerykanskich sklepach)
    Od: "Piotr Kania" <p...@N...gazeta.pl>

    witam,

    czy moze ktos polecic jakis _amerykanski_ bank ktory wydaje karty
    przedplacone? Potrzebuje zrobic kilka zakupow przez internet ale akurat te
    sklepy ktore mnie interesuja nie przyjmuja platnosci KK wydana poza USA.

    Slyszalem o kartach przedplaconych (Mastercard) ktore 'doladowuje' sie z
    innej karty (w domysle 'moze byc np z polskiej Visy') i sa one akceptowane
    przy platnosciach online.

    Jesli mial ktos do czynienia z taka karta albo sam dostal ;-) to moze sie
    podzieli spostrzezeniami.

    pozdro,
    /pk

    ps. google przejrzalem pod katem tej grupy ale nic znaczacego nie znalazlem

  • 2. Data: 2003-04-24 13:05:25
    Temat: Re: KK do placenia w amerykanskich sklepach)
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Thu, 24 Apr 2003 12:59:42 +0000 (UTC), Piotr Kania pisze:

    > Slyszalem o kartach przedplaconych (Mastercard) ktore 'doladowuje' sie z
    > innej karty (w domysle 'moze byc np z polskiej Visy') i sa one akceptowane
    > przy platnosciach online.

    pjo się niedawno chwalił czymś podobnym na kartach, albo mi się tylko wydaje.

    --

    --w