  • 1. Data: 2005-02-21 15:51:04
    Temat: Kursy walut - który bank
    Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>

    Witam,
    szukałam, szukałam i nie znalazłam.
    Muszę założyć konto na firmę (DG). Poza typowym vatowo-zusowym
    zastosowaniem konto będzie służyło do regulowania płatności za towar
    ściągany z UE.
    Jak słyszałam różne banki stosują różne przeliczniki walut. Do tego
    dochodzą opłaty za przelew - a ja utknęłam już na poziomie tych
    nieszczęsnych przeliczników. Możecie doradzić gdzie najkorzystniej
    założyć konto, by nie dać się przesadnie oskubać na tych operacjach?

    --
    Pozdrawia,
    Ewa Bont

  • 2. Data: 2005-02-21 17:31:23
    Temat: Re: Kursy walut - który bank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Harun al Rashid"
> [...]
    > nieszczęsnych przeliczników. Możecie doradzić gdzie najkorzystniej
    > założyć konto, by nie dać się przesadnie oskubać na tych operacjach?

    jesli chodzi o przeliczniki to sprawdzalem juz nieraz
    i najczesciej wychodza mi atrakcyjne kursy w NORDEA Banku oraz w
    Fortisie
    - porownaj w tych dwoch koszty transferów i rachunku.
    Przyznaję się bez bicia, ze nie sprawdzałem Multi - takie uprzedzenie
    ;-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-02-21 18:18:48
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >- porownaj w tych dwoch koszty transferów i rachunku.
    >Przyznaję się bez bicia, ze nie sprawdzałem Multi - takie uprzedzenie

    W Fortisie takie srednie... Wedle info z WWW:
    Kupno / Waluta / Sprzedaz
    3,9027 1 EUR 4,0672
    2,9934 1 USD 3,1156
    2,5240 1 CHF 2,6387

    Multibank:
    Waluta / Sprzedaz / Kupno
    USA 3,0917 3,0183
    EUR 4,0367 3,9409
    CHF 2,6191 2,5443

    Nordea tez wychodzi drozej niz multi. Najlepiej samemu sprawdzic,
    wiekszosc udostepnia notowania archiwalne.

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2005-02-21 21:39:15
    Temat: Re: Kursy walut - ktry bank
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

  • 5. Data: 2005-02-21 21:42:04
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "K.N."
    > Multibank:
    > Waluta / Sprzedaz / Kupno
    > USA 3,0917 3,0183
    > EUR 4,0367 3,9409
    > CHF 2,6191 2,5443
    >
    > Nordea tez wychodzi drozej niz multi. Najlepiej samemu sprawdzic,

    sprawdzilem - faktycznie Multi wychodzi troche lepiej w kursach
    *** blad ***