  • 1. Data: 2005-02-21 10:04:46
    Temat: Kredyt - Pomoże ktoś w poniższej kwestii
    Od: "endju" <a...@w...pl>

    Witam.
    Potrzebuję 100 tys. PLN kredytu hipotecznego (wartość nieruchomości 170 tys,
    okres spłaty 20 lat).
    Zdecydowałem sie wstępnie na kredyt złotówkowy w Kredyt Banku, ale ostatnio
    zaczynam się zastanawiać nad kredytem we frankach.
    Co prawda kredyt chcę wziąć na 20 lat ale około 60 % mam zamiar spłacić w
    pierwszych dwóch latach, a całość znacznie szybciej (około 5 lat). Wiem, że
    istnieje ryzyko kursowe ale czy nie warto w moim przypadku wziąć jednak
    kredyt w CHF?
    Rata znacznie niższa wychodzi.
    Dodatkowo proszę o informację jaki jest najkorzystniejszy sposób nalicznia
    oprocentowania (LIBOR 3/6 miesięczny) no i jaki bank ma najkorzystniejszą
    ofertę jeśli chodzi o kredyt walutowy.
    Podpowiecie coś?
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-02-21 10:39:09
    Temat: Re: Kredyt - Pomoże ktoś w poniższej kwestii
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-21 11:04, Użytkownik endju napisał :
> [...]
    > istnieje ryzyko kursowe ale czy nie warto w moim przypadku wziąć jednak

    Jeżeli przewidujesz znacznie wcześniejszą spłatę, to sugerowałbym raczej
    kredyt w złotówkach.

  • 3. Data: 2005-02-21 18:40:13
    Od: "dks" <d...@p...fm>

    moe ci zaproponować kredyt na oświadcznie o dochodach do wyboru masz
    chf,usd.eur.pln
    szczegóły na priv albo na gg 2999186