  • 1. Data: 2005-02-21 08:15:14
    Temat: karta do placenia przez internet?
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    cze

    ktora polecacie? (czyt w jakim banku)

    TIA

  • 2. Data: 2005-02-21 08:34:05
    Temat: Re: karta do placenia przez internet?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mantodeus napisał(a):

    > ktora polecacie? (czyt w jakim banku)

    Inteligo. Jeśli ktoś wszędzie węszy spisek zawsze może mieć kartę do
    subkonta zasilanego tylko na okoliczność płatności...

    1 PLN miesięcznie.

  • 3. Data: 2005-02-21 08:57:05
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Inteligo. Jeśli ktoś wszędzie węszy spisek zawsze może mieć kartę do
    > subkonta zasilanego tylko na okoliczność płatności...

    a mozesz rozwinac? dlaczego akurat inteligo?

  • 4. Data: 2005-02-21 09:08:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mantodeus napisał(a):

    > a mozesz rozwinac? dlaczego akurat inteligo?

    bo jest dobre i tanie, a z odrobiną pomyślunku dodatkowo bezpieczne jak
    eKarta

    plus możliwość zamawiania sobie co parę miesięcy nowej karty z nowym
    numerem (jeśli ktoś się boi o numer swojej karty) za niecałe 1,50

  • 5. Data: 2005-02-21 09:10:12
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    mantodeus wrote:

    > a mozesz rozwinac? dlaczego akurat inteligo?

    To była rozwinięta odpowiedź ;)
    Możesz "rozwinąć", czego jeszcze oczekujesz?

    pzdr

  • 6. Data: 2005-02-21 09:33:48
    Od: mantodeus <N...@w...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    >
    > plus możliwość zamawiania sobie co parę miesięcy nowej karty z nowym
    > numerem (jeśli ktoś się boi o numer swojej karty) za niecałe 1,50

    teraz rozumie:)

    czyli podsumowujac. rozszerzam moje konto o inteligo (akurat tak sie
    skalada ze mam konto w bp:) gdzie zakladam dodatkowe konto z karta (visa
    electron?) tylko do rozliczen przez internet (na ktore przelewam kase
    gdy tylko chce cos kupic przez internet). tak?

    p.s. a czy jesli nie bede mial wystarczajacej kwoty na tym koncie a
    przyjdzie polecenie przelewu (np spowodowane przez kradzieja) to bank
    nie obciazy mnie tak jak to jest przy zwyklych kartach kredytowych?
    (chyba sie wybiore do banku po regulamin)

  • 7. Data: 2005-02-21 09:44:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mantodeus napisał(a):

    > teraz rozumie:)

    Nie rozumiesz :-)

    > czyli podsumowujac. rozszerzam moje konto o inteligo (akurat tak sie
    > skalada ze mam konto w bp:)

    Mam wrażenie, że myślisz o PKO inteligo, które to jest niczym innym jak
    elektronicznymi kanałami dostępu do zwykłego konta w PKO BP.
    Ciebie ma interesować www.inteligo.pl, czyli odrębna oferta internetowa.

    > gdzie zakladam dodatkowe konto z karta (visa
    > electron?)

    Domyślnie dostajesz konto - czyli jeden rachunek główny z kartą VE.
    Możesz z tego korzystać od razu, a możesz na przykład otworzyć dodatkowe
    subkonto (za darmo), zamówić do niego kartę VE, zamknąć VE do rachunku
    głównego, albo i nie zamknąć... to jest Twoja decyzja czego oczekujesz
    od banku... możesz mieć WIELE subkont i do każdego subkonta kartę VE (1
    PLN miesięcznie).

    Trzeba jednakże uważać, aby średnie miesięczne saldo na koncie nie
    wynosiło mniej niż 100 PLN, bo inaczej inteligo stanie się płatne (koło
    4,50 miesięcznie). Wejdź na www.inteligo.pl i poczytaj.

    > tylko do rozliczen przez internet (na ktore przelewam kase
    > gdy tylko chce cos kupic przez internet). tak?

    Z zastrzeżeniem j/w opłat za konto, gdy średnie miesięczne saldo < 100 PLN

    > p.s. a czy jesli nie bede mial wystarczajacej kwoty na tym koncie a
    > przyjdzie polecenie przelewu (np spowodowane przez kradzieja)

    przelewu? czy płatność kartą?

    > to bank
    > nie obciazy mnie tak jak to jest przy zwyklych kartach kredytowych?
    > (chyba sie wybiore do banku po regulamin)

    PKO BP nie obsługuje w swoich oddziałach konta internetowego inteligo.

    Jeżeli saldo dostępne na karcie (czyli na rachunku do którego jest
    wydana) będzie równe zero, to żadna autoryzacja transakcji nie dostanie
    odpowiedzi pozytywnej.

    Kasę możesz trzymac na rachunku głównym, do którego zamkniesz kartę
    (albo i nie - Twoja decyzja), a kartę do płacenia w necie zamówisz sobie
    do otwartego w tym celu subkonta (darmowego) zasilanego z konta głównego
    tylko wtedy, gdy chcesz dokonac transakcji.

    Ale to jest wersja dla bojących się o wszystko i węszących wszedzie
    spisek - możesz korzystać tylko z jednego rachunku głównego i jednej
    karty VE do tego rachunku bez dodatkowych zabiegów zabezpieczających...

  • 8. Data: 2005-02-21 09:48:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mantodeus" <N...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > electron?) tylko do rozliczen przez internet (na ktore przelewam kase
    > gdy tylko chce cos kupic przez internet). tak?

    NIE
    Nie wystarczy zamowic usluge Inteligo do Superkonta
    Trzeba zalozyc Konto Inteligo w Oddziale Inteligo
    Trzeba tez na nim miec 100zl sredniego salda zeby nie placic 4,99zl/mc za
    prowadzenie tego konta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2005-02-21 10:02:18
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    mantodeus napisał(a):

> [...]
    > nie obciazy mnie tak jak to jest przy zwyklych kartach kredytowych?
    > (chyba sie wybiore do banku po regulamin)

    W przypadku VE podpietej do subkonta w Inteligo w przypadku proby
    platnosci przy niewystarczajacych wolnych środkach na danym subkoncie
    płatność kartą zostanie odrzucona (mimo wystarczajacej ilosci wolnych
    srodkow na innych subkontach lub koncie glownym).

    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2005-02-21 10:08:34
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Łukasz Cielecki wrote:

> [...]
    > płatność kartą zostanie odrzucona (mimo wystarczajacej ilosci wolnych
    > srodkow na innych subkontach lub koncie glownym).

    płatność czy autoryzacja?

    --
    rufio.pzdr();