  • 1. Data: 2005-02-21 14:05:30
    Temat: Pozyczki "ARGENTYNSKIE".
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Dzialaja w Waszych miastach jakies firmy "udzielajace"
    pozyczek w systemie tzw. argentynskim?

    Neko

  • 2. Data: 2005-02-21 14:12:08
    Temat: Re: Pozyczki "ARGENTYNSKIE".
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Neko napisał:

    > Dzialaja w Waszych miastach jakies firmy "udzielajace"
    > pozyczek w systemie tzw. argentynskim?

    ZUS.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-02-21 14:27:31
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał

    > A taka klasyczna (wpłaty rat) argentyna to jeszcze gdzieś działa? Za duże
    > ryzyko MZ.

    Oczywiscie, ze dzialaja. Ryzyko? Goscie smieja sie z policji
    i prokuratury. U mnie w miescie dzialaja minimum dwe
    "argentyny" niestety :(

    Neko

  • 4. Data: 2005-02-21 14:30:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Neko napisał(a):
    > Dzialaja w Waszych miastach jakies firmy "udzielajace"
    > pozyczek w systemie tzw. argentynskim?

    A taka klasyczna (wpłaty rat) argentyna to jeszcze gdzieś działa? Za
    duże ryzyko MZ.

    KG

  • 5. Data: 2005-02-21 14:33:44
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Neko napisał(a):
    > Oczywiscie, ze dzialaja. Ryzyko? Goscie smieja sie z policji
    > i prokuratury. U mnie w miescie dzialaja minimum dwe
    > "argentyny" niestety :(

    Tak wprost przyjmują raty od chwili zawarcia umowy? Bo że inni oszuści,
    pożyczki wzajemne itp. działają, to wiem.

    KG

  • 6. Data: 2005-02-21 14:35:52
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-21 15:12, Użytkownik Mithos napisał :

    > ZUS.

    ROTFL. Przez Ciebie musiałem czyścić monitor. :-)

  • 7. Data: 2005-02-21 15:33:50
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał

    > Tak wprost przyjmują raty od chwili zawarcia umowy? Bo że inni oszuści,
    > pożyczki wzajemne itp. działają, to wiem.

    Tak. Ludzie na dzien dobry wplacaja po 2.000 PLN,
    potem placa raty, a pieniedzy nie ma. Mam w tym samym
    budynku, gdzie pracuje, wlasnie takich zlodziei.
    Potem do mnie przychodza ludzie z placzem,
    ze zostali oszukani...

    Neko

  • 8. Data: 2005-02-21 20:05:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A taka klasyczna (wpłaty rat) argentyna to jeszcze gdzieś działa? Za
    > duże ryzyko MZ.

    Jeszcze są. Tylko troszkę zamotali regulamin. Teraz wpłacasz wysokie wpisowe
    i czekasz na przyznanie gotówki nie płacąc rat. Grupie udzielają pożyczki z
    tych wpłat. Jak spłaci ktoś trochę, to dają kolejny kredyt.

  • 9. Data: 2005-02-21 20:23:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Jeszcze są. Tylko troszkę zamotali regulamin. Teraz wpłacasz wysokie wpisowe
    > i czekasz na przyznanie gotówki nie płacąc rat. Grupie udzielają pożyczki z
    > tych wpłat. Jak spłaci ktoś trochę, to dają kolejny kredyt.

    Taka to niestety ma się dobrze i kwitnie. Obok tego są jeszcze firmy
    udzielające pożyczki pod warunkiem uprzedniego wpłacenia im sporej jej
    części. Oczywiście nikt przestępstwa nie widzi.

    KG

  • 10. Data: 2005-02-21 20:36:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Taka to niestety ma się dobrze i kwitnie. Obok tego są jeszcze firmy
    > udzielające pożyczki pod warunkiem uprzedniego wpłacenia im sporej jej
    > części. Oczywiście nikt przestępstwa nie widzi.

    Zawiadomienia o oszustwach się mnożą. Z tego co wiem to jest taka sytuacja,
    ze firmy działają pomimo prowadzonych przeciwko ich zarządom postępowań
    karnych. Z racji obfitości pokrzywdzonych, to i kilka miesięcy może trwać
    taka sytuacja.

    Po za tym sporo winy jest w samych pokrzywdzonych. Tyle się o tym mówi,
    pisze, a oni odporni jak beton. To są niejednokrotnie te same osoby, w kółko
    dające się nabić w butelkę kolejnym firmom.