  • 1. Data: 2007-04-02 09:35:09
    Temat: Kurs dolara w najbliższych miesiącach - pilne
    Od: "Teo!" <l...@o...pl>

    Witam

    Mam do Was ogromną prośbę. Za kilka miesięcy mam wesele i będę musiał
    wymienić dolary US. Ale nie wiem czy lepiej się z tym wstrzymać z
    miesiąc, dwa - czy może spieszyć się i najlepiej wymienić jeszcze
    dzisiaj?

    Jak sądzicie - co będzie z kursem dolara w najbliższych miesiącach
    (mogę czekać maksymalnie 4)?

    Bardzo dziękuję za pomoc!

  • 2. Data: 2007-04-02 09:40:54
    Temat: Re: Kurs dolara w najbliższych miesiącach - pilne
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Teo! wrote:

    > Jak sądzicie - co będzie z kursem dolara w najbliższych miesiącach
    > (mogę czekać maksymalnie 4)?
    >
    > Bardzo dziękuję za pomoc!

    Grupa z wróżkami i szklaną kulą jest na serwerze obok.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-04-02 12:14:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Teo! <l...@o...pl> wrote:

    > Jak sądzicie - co będzie z kursem dolara w najbliższych miesiącach
    > (mogę czekać maksymalnie 4)?

    Będzie się wahał między 2zł, a 4zł.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2007-04-02 12:33:27
    Od: s...@g...com

    Tendencja spadkowa
    Dolar traci na wartosci

    Proponuje odwiedzic wykres:

    http://waluty.wp.pl/wykresy_walut.html?waluta=USD&ok
    res=r&wykrtyp=WALBIG&x=4&y=11

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-04-02 15:25:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    s...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    <1...@p...googlegroups.c
    om>...
    >Tendencja spadkowa
    >Dolar traci na wartosci
    >
    >Proponuje odwiedzic wykres:
    >
    >http://waluty.wp.pl/wykresy_walut.html?waluta=USD&o
    kres=r&wykrtyp=WALBIG&x=4&y=11

    Wróble ćwierkają, że nasza RPP może podwyższyć 100py %owe. Ale czy to się przełoży
    na wrost złotówki? FED też może...

    Arek

  • 6. Data: 2007-04-03 08:28:28
    Od: "Teo!" <l...@o...pl>

    On Apr 2, 5:25 pm, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:
    > s...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    > <1...@p...googlegroups.c
    om>...

    kres=r&wykrtyp=WAL...

    > Wróble ćwierkają, że nasza RPP może podwyższyć 100py %owe. Ale czy to się przełoży
    > na wrost złotówki? FED też może...
    >
    > Arek

    Dziękuję za konkretne odpowiedzi :-)
    Znalazłem coś takiego:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gielda/1,49609,3976454.h
    tml
    Chodziło mi właśnie o tego rodzaju prognozy i zgadzam się, że wszystko
    wskazuje raczej na to, że spadnie - lecę do kantoru ;-)